25 Απριλίου, 2013

ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FSI ???

ΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΧΟΥΝ ?


  Είναι γεγονός πως το VW group τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα λόγο εσφαλμένων επιλογών σε νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε με τον BBZ κινητήρα και ακολούθησαν οι κινητήρες FSI...
Ακόμα και σήμερα τα προβλήματα είναι πολλά..σασμάν DSG.. καδένες..wastegate και πολλά άλλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και δυστυχώς δεν ακούγεται πουθενά από κανένα μέσο του ειδικού τύπου. Τα “τεστ μακράς διαρκείας” των 30,000 χλμ πέραν του ότι σπανίζουν δεν αποδεικνύουν συνήθως τίποτα. Ειδικά αν δεν γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά (που ποτέ δεν γίνεται).
  Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κινητήρες FSI...  ΌΛΟΙ οι κινητήρες του group τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται στο ότι το μείγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος. Η Toyota έχει λύσει το πρόβλημα ψεκάζοντας λίγο από το μείγμα πριν από τον θάλαμο καύσης. 
  Μία μακροχρόνια δοκιμή ενός FSi κινητήρα κάποιου τυπικού μοντέλου που εισάγεται στην Ελλάδα ακολουθούμενο από α) δυναμομέτρηση, β) άνοιγμα του κινητήρα, γ) καθαρισμό των βαλβίδων, και δ) καινούργια δυναμομέτρηση θα έλυνε τις όποιες υποψίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί ιδιοκτήτες είδαν την ενδεικτική λυχνία της μηχανής να ανάβει, το όχημα να έχει απώλεια ισχύος, και την μόνιμη δικαιολογία των τεχνικών ότι πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη (αυτό το έχουμε ακούσει όλοι μας)  Αυτό λοιπόν ανάγκασε το VW group να σταματήσει άρον άρον την παραγωγή των FSI κινητήρων και γρήγορα να τους αντικαταστήσει με τους  TSI...όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα για να μην πληγεί και άλλο το γόητρο του VW group...

3 σχόλια :

  1. Δεν ξερω φιλε μου, μπορει να χεις δικιο. αλλα εγω εχω ενα golf5 1,6 fsi και δεν εχω παθει το παραμικρο!!!! το αγορασα μεταχειρισμενο με 54.000χλμ και τωρα εχει 190.000...εχω αλλαξει μονο τους πολλαπλασιαστες και δισκο/πλατο.. κατα τα αλλα τιποτα. το μοτερ φυσαει(fsi).. ουτε εχω λογο να πω ψεματα ουτε ποσοστα περνω απ τη vw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα ιδια ισχυουν και για τους TSI αφου αλλωστε οι TSI ειναι ιδιοι με τους FSI απλα με τουρμπινα, οποτε ναι μεν ισχυουν αυτα που γραφετε αλλα δεν τους σταματησαν για αυτο τον λογο, αλλα για να βγαλουν TSI καθως η τεχνολογια προχωρα και δεν μπορεις να μεινεις μια ζωη στην ατμοσφαιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σας παραπέμψουμε να διαβάσετε 2 άρθρα. Το ένα είναι σε σχόλιο του διευθυντή της Κοσμοκαρ που παραδέχεται ότι οι fsi είχαν τα θέματα τους, και άλλο ένα του Κώστα Καββαθά.
    http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Gia-to-Polo-diesel_125103.asp

    http://kavvathas.com/2011/02/01/t%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%BD-fsi/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr