23 Δεκεμβρίου, 2012

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 2.0 TSI ΤΗΣ ΝΕΑΣ OCTAVIA RS & ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TSI 


Η VW αντικαθιστά σταδιακά τους 4κύλινδρους TSI κινητήρες της σειράς EA113 και τους αντικαθιστά με τους νέους TSI της οικογένειας EA211 και EA888.Με την παρουσίαση των νέων SKODA OCTAVIA, SKODA RAPID, AUDI A3, AUDI S3, SEAT LEON και VW GOLF VII, η
VW παρουσίασε τους νέους 1.2, 1.4 (EA211) και 2.0 TSI - TFSI (EA888). Ελπίζουμε να διορθώθηκαν και οι αστοχίες όπως έτυχε στης πρώτης γενιάς κινητήρες TSI, να σας θυμίσουμε την καδένα, και την wastegate στους 1.2 TSI.
1,2 TSI (EA211) 2012
O 1,2 TSI, το 2012 απέκτησε 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο (16V), αλουμινένιο μπλοκ και από 1.197cc και την χρήση turbo αποδίδει 85, 86 ίππους στις 4800 σ.α.λ. και 160 nm ροπής στις 1500 σ.α.λ.
και ο δεύτερος 105 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 175 nm ροπής στις 1550 σ.α.λ.
Κωδικοί κινητήρων:
1,2 TSI 85, 86 ps : CJZB
1,2 TSI 105 ps : CJZA

1,4 TSI 2012
Μέσα στο 2012 παρουσιάστηκε ο νέος 1,4 TSI.
Από 1.395cc και την χρήση turbo, αποδίδει 122 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 200 nm ροπής στις 1400 σ.α.λ.
Έχει υπερτετράγωνη αρχιτεκτονική (74,5 χ 80 χιλ) και ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένος από χυτό αλουμίνιο. Ζυγίζει 15 κιλά λιγότερο από τον προηγούμενο 1,4 TSI. Η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, γεγονός που φέρνει τον κινητήρα πολύ πιο γρήγορα στην επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ έχει και θετική επίδραση στην κατανάλωση.
Κωδικός κινητήρα:
1,4 TSI 122 ps : CMBA


 Ο 1.4 TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (EA211)

Παρουσιάστηκε μέσα στο 2012.
Από 1.395cc και την χρήση turbo, αποδίδει 140 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 250 nm ροπής στις 1400 σ.α.λ.

Κωδικός κινητήρα:

 1,4 TSI 140 ps (cylinder on demand) : CDTA, CPTA


Ανήκει στην σειρά των TSI κινητήρων ΕΑ211.
Σε μερικό φορτίο (1.400 - 4.000 σ.α.λ. με σταθερό γκάζι), απενεργοποιεί τον 2ο και 3ο κύλινδρο με αποτέλεσμα την βελτίωση της κατανάλωσης. Όταν ο οδηγός πατήσει περισσότερο γκάζι, οι κύλινδροι ενεργοποιούνται. Σύμφωνα με την VW, ο οδηγός δεν καταλαβαίνει την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση των κυλίνδρων.
 μπορείτε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο μας

Ο ΝΕΟΣ 2,0 TSI 2012 (EA888) ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ
OCTAVIA VRS



Με την παρουσίαση των νέων AUDI S3 και VW GOLF GTI VII και την νέα OCTAVIA RS να είναι έτοιμη, παρουσιάστηκε ο νέος 2,0 TSI - TFSI (EA888). Ο νέος δίλιτρος TSI - TFSI (EA888) που θα εξοπλίζει και το OCTAVIA RS  ταυτίζεται με το απερχόμενο σύνολο μόνο στο όνομα και στον κυβισμό, που παραμένει 1,984 κ.εκ. Ξεκινώντας από το κομμάτι του NVH, της ομαλής και αθόρυβης λειτουργίας, το νέο σύνολο εφοδιάζεται με δύο άξονες που περιστρέφονται με ταχύτητα διπλάσια του στροφαλοφόρου, αντισταθμίζοντας έτσι τους όποιους κραδασμούς. Με τη σειρά του το σύστημα ψεκασμού διαθέτει ξεχωριστή, οικονομική, λειτουργία για τις χαλαρές βόλτες, όπου το φορτίο του κινητήρα είναι μικρό και άλλη για τα κρύα ξεκινήματα και τις περιπτώσεις που ο οδηγός επιλέγει να πατήσει βαθύτερα το δεξί πεντάλ. Στο σύστημα εξαγωγής, το σύστημα valvelift μπορεί να μεταβάλλει τόσο το χρονισμό του εκκεντροφόρου, κατά 30 μοίρες, όσο και αυτόν των βαλβίδων, κατά 60 μοίρες. Η πολλαπλή εξαγωγής, με τη σειρά της, ενσωματώνεται σε ένα βαθμό στην κυλινδροκεφαλή, ενώ ένα μέρος της έρχεται σε επαφή με το σύστημα ψύξης. Αυτή η επιλογή μειώνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων, θερμαίνει πιο γρήγορα τον κινητήρα, μετά από κρύες εκκινήσεις και τέλος, έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση σε γρήγορους ρυθμούς, καθώς πλέον ο κινητήρας δεν απαιτεί πλούσιο μείγμα για να αποδώσει τα μέγιστα. Η μεγάλη τουρμπίνα είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο στο συγκεκριμένο κινητήρα. Με μέγιστη συμπίεση 1,2 ατμόσφαιρες, τροφοδοτεί τους θαλάμους καύσης με άφθονο αέρα, εξασφαλίζοντας παράλληλα αμεσότερη απόκριση. Υψηλής απόδοσης είναι και το intercooler, που συνδυάζεται με το υπάρχον σύστημα ψύξης του κινητήρα. Όσο για τη συμπίεση στο θάλαμο καύσης, φτάνει το 9,3:1 ασυνήθιστα υψηλά για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο. Η έμφαση στην ελαχιστοποίηση των τριβών και στη μεγιστοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση δύο περιστροφικών βαλβίδων στην ίδια μονάδα, που ρυθμίζουν τη ροή του ψυκτικού υγρού. Αυτές εξασφαλίζουν την ταχύτερη δυνατή θέρμανση του λιπαντικού και ταυτόχρονα διατηρούν τη θερμοκρασία στην ιδανική περιοχή 85-107 βαθμούς Κελσίου. Αντίστοιχη φροντίδα έχει δοθεί και στα δομικά και κινούμενα μέρη του κινητήρα. Η κυλινδροκεφαλή είναι φτιαγμένη από ένα νέο, ελαφρύ κράμα αλουμινίου-πυριτίου. Το σώμα του κινητήρα είναι από χυτοσίδηρο με ειδικές ενισχύσεις σε συγκεκριμένα σημεία και μεγαλύτερης αντοχής πιστόνια. Τα τελευταία, μάλιστα, έχουν επιστρωθεί με μία ειδική επικάλυψη που περιορίζει περαιτέρω τις τριβές. Με όλα τα παραπάνω, ο συγκεκριμένος κινητήρας ζυγίζει μόλις 148 κιλά, διατηρώντας compact τις εξωτερικές του διαστάσεις. Όσο για την απόδοση, η ισχύς θα μπορει να φτάνει ακομα και τους 300 ίππους/ 5.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 380 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει εκεί, σταθερά μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. Η νέα octavia RS θα αποδίδει 220 hp (πηγή skoda,vw,audi,kokkinakis)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr