03 Ιανουαρίου, 2023

ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ : ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤHN ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΤDI 

Θα αναφερθούμε λίγο στο τεχνικό κομμάτι, και μετά στο τι κάνουν τα συνεργεία. Ίσως οι πιο παλιοί αναγνώστες θυμάστε ένα άρθρο & οδηγία που είχαμε βγάλει πριν χρόνια για τους 1.9 TDI euro 5 που είχαν φίλτρο DPF και πέρναγε πετρέλαιο στο κάρτερ. Όλα τα πετρελαιοκίνητα, ειδικά αν το φίλτρο DPF είναι ψιλομπουκωμένο, κατά την αναγένηση ελάχιστη ποσότητα πετρελαίου περνάει από τα πιστόνια στο λάδι της μηχανής. Μιλάμε για πολύ πολύ ελάχιστη ποσότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η στάθμη των λαδιών να ανεβαίνει, και φυσικά τα λάδια να θέλουν πιο συχνά αλλαγή. Η παραπάνω ποσότητα φυσικά μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον κινητήρα. Ζορίζεται, ανεβάζει την πίεση και την θερμοκρασία των λιπαντικών, και ζορίζεται ο στρόφαλος και τα πιστόνια του κινητήρα.

Σε αρκετά συνεργεία, και κυρίως στους 1.6 TDI Octavia, Rapid κλπ έχουμε δει να ρίχνουν όλο το 5λιτρο στον κινητήρα, πράγμα το οποίο είναι απαράδεκτο, καθώς υπάρχει παραπάνω ποσότητα λιπαντικών από αυτή που προβλέπει ο κατασκευαστής και φυσικά δεν έχει ανοχές ο κινητήρας σε περίπτωση που «κατεβάσει» πετρέλαια από τις αναγεννήσεις. Το εργοστάσιο σε σχετική ενημέρωση έχει πει πως καλό είναι να βάζουμε ποσότητα λιπαντικών λίγο πιο κάτω από το πάνω σημείο του σαγρέ του δείκτη. Με απλά λόγια 100ml 150ml λιγότερη ποσότητα λαδιού όταν αλλάζουμε λάδια. Αν ο κατασκευαστής λέει  ότι ο κινηtήρας μας πέρνει 4.7lt με φίλτρο, βάλτε 4.5lt η 4,6lt , δηλαδή 100 ml -200 ml λιγότερο. Σε κάθε περίπτωση δείτε το βιβλιαράκι των οδηγιών σας, γράφει αναλυτικά την ποσότητα που πέρνει ο κινητήρας σας.

 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

10 Χρόνια Skoda Club Peloponnhsou

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κοπή τούρτας Skoda Club Peloponnhsou 10 Χρόνια !!!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

NEW FABIA EVENT