27 Σεπτεμβρίου, 2015

#Dieselgate: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ- ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ - ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ


Τις τελευταίες 10 μέρες όλος ο πλανήτης συνταράσσεται από το σκάνδαλο ρύπων της VW. Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ άργησαν να πάρουν θέση για το θέμα, και αφού το θέμα έγινε πρώτη είδηση παντού, τότε αναγκαστικά έπρεπε να παίξει.

Οι τετρακύλινδροι diesel του Group που φορούν το πειραγμένο λογισμικό είναι οι 1.6 TDI (75-105 ίππων) και 2.0 TDI (110-180 ίππων) της οικογένειας ΕΑ 189, που κατασκευάζονται σε τρία διαφορετικά εργοστάσια: Györ (Ουγγαρία), Polkowice (Πολωνία) και Salzgitter (Γερμανία). Για την ώρα παραμένει ασαφές το κατά πόσο ο τρικύλινδρος 1.2 TDI κινητήρας, που είναι και αυτός της οικογένειας ΕΑ 189 διαθέτει το συγκεκριμένο λογισμικό. Το VW Group έχει παραδεχτεί πως υπάρχουν 11 εκατ. αυτοκίνητά της παγκοσμίως με το πειραγμένο λογισμικό, με τα 5 εκατ. εξ αυτών με το σήμα της Volkswagen, ενώ τονίζετε πως οι νέοι Euro 6 κινητήρες του δεν το διαθέτουν. Το επίμαχο λογισμικό εντοπίζεται μόνο στους Euro 5 κινητήρες της οικογένειας EA 189 και όχι στους EA288 κινητήρες που πληρούν τα πρότυπα Euro 6.
Διαβάσαμε και διαβάζουμε πολλά άρθρα και του ελληνικού τύπου και του ξένου. Πράγματι κάποια άρθρα είναι αμερόληπτα, πολύ σοβαρά. καλύπτουν τα γεγονότα όπως ακριβώς πρέπει.Υπάρχουν και κάποια άλλα που είναι απλά για γέλια, ή στερούνται ποιότητας και ουσίας για τους καταναλωτές των προϊόντων του VWgroup. Τα παπαγαλάκια θα πουν ότι κάποιοι κινδυνολογούν, και δεν τρέχει τίποτα, λίγοι ρύποι παραπάνω και εντάξει θα διορθωθεί και τρίχες κατσαρές....η μία εταιρία κάρφωσε την άλλη, εντάξει τώρα άλλαξαν οι CEO τοu group, και ας ρίξουμε την μπάλα στην εξέδρα μπας και ξεχαστεί το θέμα, αλλά καμία κουβέντα για την εξαπάτηση, καμία κουβέντα για να υπερασπιστεί κάποιος όλους αυτούς που τους εξαπάτησαν. Εμείς από την σκοπιά μας, θα το δούμε το θέμα από άλλη οπτικά γωνία, και δυστυχώς πονάμε γιατί στο σκάνδαλο έμπλεξε και η Skoda, και θέτουμε τα ερωτήματα ως κάτοχοι diesel euro 5 & euro 6:

- Στην Αμερική 500.000 οχήματα είναι ρυπογόνα με παράνομο λογισμικό (2.0 TDI 140hp E189) τα υπόλοιπα 10.5 εκατομμύρια, όπως παραδέχτηκε η VW που πήγαν ? Στην Ευρώπη δεν ήρθε κανένα ?

- O Γερμανός υπουργός μεταφορών είπε πως το σκάνδαλο αφορά και τους 1.6 TDI κινητήρες (euro 5) και υπάρχουν τέτοια οχήματα και στην ευρωπαϊκή αγορά,λέτε να μην ήξερε τι έλεγε ?

- Η κυβέρνηση της Ελβετίας απαγόρευσε την πώληση όλων των μοντέλων της VW AG προδιαγραφών Euro 5, κίνηση που επηρεάζει σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις περισσότερα από 180.000 αυτοκίνητα, τυχαίο ?

- Η Γερμανική κυβέρνηση ίσως απαγορεύσει την πώληση και την κυκλοφορία των μοντέλων με το παράνομο λογισμικό (είδηση της τελευταίας στιγμής).

- Η ισπανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να ζητήσει από τη Seat, την ισπανική θυγατρική της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, να επιστρέψει τις επιδοτήσεις που χορηγήθηκαν για τα οχήματα ντίζελ που φέρουν κινητήρες με λογισμικό που παραποιεί τους ελέγχους για τους ρύπους και τα οποία πουλήθηκαν στο πλαίσιο της εκστρατείας προώθησης αποδοτικότερων αυτοκινήτων.

-Η Β.Κορέα το ίδιο...η Αγγλία ζητά ελέγχους, η κομισιόν ζητά από όλα τα κράτη μέλη τον αριθμό των οχημάτων που εμπλέκονται.

-Στην αρχή που ξέσπασε το σκάνδαλο η VW παραδέχτηκε ότι έχει βάλει παράνομο λογισμικό και είπε πως "εργαζόμαστε για να βρούμε το ταχύτερο δυνατόν λύση". Σας θυμίζει κάτι αυτή η κουβέντα ?
- Το Απρίλη μήνα είχε γίνει τεράστιος ντόρος και πανικός με το polo 1.4 tdi που έσβηνε στις χαμηλές... Η απάντηση του εργοστασίου ήταν τότε "εργαζόμαστε για να βρούμε το ταχύτερο δυνατόν λύση". Τι έγινε βρε παιδιά ? Διορθώθηκε ? Πως διορθώθηκε το πρόβλημα ? Πολύ ησυχία έπεσε μετά τον Απρίλη... Καμία ανακοίνωση.

-Αφού το πρόβλημα είναι στα euro 5, και εργάζονται να βρουν την λύση, γιατί από το 2009 μέχρι σήμερα δεν την έχουν βρει ? Πως διορθώσανε τους ρύπους στους euro 6 που είναι πιο αυστηρές οι προδιαγραφές αλλά στα euro 5 δεν μπορούσαν ? (τεχνικές αλλαγές εννοούμε)

- Στην Ελλάδα ? Έχουν εισαχθεί οχήματα με παράνομο λογισμικό ? Και αν ναι, σε τι κινητήρες ?

Για να ασχοληθούμε και λίγο με την Ελλάδα, γιατί και εμείς είμαστε πελάτες, και μάλιστα τα έχουμε ακριβοπληρώσει...έχουν εισαχθεί οχήματα Euro 5 με παράνομο λογισμικό ? Προσέξτε δεν ρωτάμε για συγκεκριμένο κωδικό κινητήρα, ρωτάμε για παράνομο λογισμικό  euro 5.

2.0 TDI euro 5 στην Ελλάδα έχουμε πολλά ταξί...και αυτά τα οχήματα κυκλοφορούν στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα. Δεν είδαμε κανέναν να το γράφει αυτό !!!

Και τώρα πάμε στο μεγάλο ζήτημα...τι γίνεται με τα οχήματα που έχουν παράνομο λογισμικό ?

Μην γελιόμαστε...κάπου γράφηκε ότι η VW θα τα αντικαταστήσει με καινούργια..αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε ζητάω για άμεση αγορά diesel 2.0 TDI euro 5... Πιστεύετε ότι θα σας δώσουν καινούργιο αμάξι ?  Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει γιατί μιλάμε για τεράστιο κόστος.
H λύση που θα βρεθεί θα είναι πολύ απλά να αφαιρεθεί το παράνομο λογισμικό, και να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις για να μειωθούν οι ρύποι. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα χάσει ισχύ, ιπποδύναμη, άλογα, και θα αυξηθεί και η κατανάλωση καυσίμου. Αυτός ήταν ο λόγος που τοποθετήθηκε και το παράνομο λογισμικό. Και να εδώ είναι η μεγαλύτερη φόλα που φάγαμε. Θα χάσει την μεταπωλητική του αξία, γιατί κανείς δεν θα θέλει να αγοράσει ένα τέτοιο όχημα, ενδεχομένως να γίνει κάποιο "μπέρδεμα" με τα τέλη κυκλοφορίας, και ίσως απαγορευτούν στα δύο αστικά κέντρα, δηλαδή γίνουμε όπως πριν το 2012, που δεν επιτρεπόταν η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, και αν γίνει κάτι τέτοιο ουε κι αλίμονο μας. Πολύ απλά εμείς οι καταναλωτές φάγαμε την μεγαλύτερη φόλα όλων των εποχών.
Δώσαμε χιλιάδες ευρό για να πάρουμε diesel, πετάξαμε και κακοπουλήσαμε τα βενζινοκίνητα μας για να πάρουμε τι ? Ένα πειραγμένο λογισμικό !!! Ψεύτικα νούμερα, ψεύτικες μετρήσεις.
Το μέρος των καταναλωτών ποιος θα το πάρει ? Τα χαμένα λεφτά θα μας τα δώσει κανείς ή ακόμα θα διαβάζουμε άρθρα αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης ? Ποσώς μας ενδιαφέρει αν άλλαξαν οι CEO, ποσώς μας ενδιαφέρει αν η μία εταιρία έδωσε την άλλη.  Εμάς εξαπάτησαν, εμείς "παντρευτήκαμε" την πατάτα.
10 μέρες τώρα δεν είδαμε κανέναν να παίρνει 1,2,3 diesel και να κάνει μετρήσεις..να κάνει έρευνα..γιατί ? Καλές οι παρουσιάσεις και τα test drive αλλά κανα test μέτρησης ρύπων θα δούμε ? Κανα test τι γίνεται με το default device όταν είναι κατάσταση dyno θα δούμε ??? Σας δώσαμε ιδέες...
  ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ- ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.



2 σχόλια :

  1. Καθίστε πρώτα να δείτε τι λύση θα εφαρμοστεί και αν θα επηρεαστούν ιπποδύναμη και κατανάλωση και μετά τα χώνετε. Βρήκαμε παπά, να θάψουμε 5-6.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε η λύση έχει ανακοινωθεί. Στους 2.0 & 1.2 TDI θα γίνει αλλαγή λογισμικού, και στους 1.6 TDI αλλαγή λογισμικού και θα μπει ένα πρόσθετο εξάρτημα στην εισαγωγή του αέρα.
    Ερώτημα: Αφού ήταν τόσο απλό γιατί έπρεπε να βγει στην δημοσιότητα το σκάνδαλο και μετά να βρουν τις λύσεις ? Τόσα χρόνια γιατί έβαζαν το παράνομο λογισμικό, και με το που ξέσπασε το σκάνδαλο, μέσα σε 2-3 μήνες βρήκαν λύση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr