09 Δεκεμβρίου, 2020

ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΕΦΙΑΛΤΗΣ VOL2 : ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ


Ποιος να μας το λέγε πως μετά από πέντε χρόνια θα βγάζαμε ξανά ίδιο άρθρο. Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. ( Ας θυμηθούμε τι έγινε πριν 5 χρόνια ) Για γέλια ή για κλάματα ;
Σίγουρα για μεγάλη υπομονή πάντως, καθώς τέτοια έργα τα βλέπουμε συνεχώς εδώ στο club τόσα χρόνια. Στη αρχή είπαμε να μην δώσουμε έκταση στο θέμα, αλλά συμπεριφορές που πάνε να βγάλουν τον πελάτη/ιδιοκτήτη τρελό, για να μην παραδεχτούν και να διορθώσουν το λάθος τους δεν συγχωρούνται...Κατόπιν ομόφωνης απόφασης των διαχειριστών του club δημοσιεύουμε το θέμα.

H ατάκα της ημέρας :"Δεν θέλουμε να το τραβήξουμε γιατί πάλι θα λένε το κακό Skoda Club και ότι συνέχεια κράζουμε"-"Αυτό το λένε έτσι κι αλλιώς".Μας έφτιαξες τη μέρα φίλε ! Ακόμα χαμογελάμε !

Εν τάχει:

Όχημα Skoda Octavia 5 FSI. Αλλαγή λιπαντικών + φίλτρο...Castrol 5w-40 διανυθέντα χιλιόμετρα μετά την αλλαγή 1.800 χλμ. Mετά από 1,5 μήνα ακινησίας (άτιμα στρουμφάκια), πριν από ταξίδι μέτρηση λαδιών, πάνω από το σαγρέ και το πλαστικό πορτοκαλί που έχει ο δείκτης στην πάνω μεριά ! ώπα γίναμε Κυριακάτικα ! Τηλέφωνο επί τόπου, τι κάνω ? (διάψευση ;) Ρελαντί, σιγά σιγά μέχρι την επόμενη πόλη που έχει βενζινάδικο ανοιχτό. Ράμπα...αφαίρεση 1 λίτρου λαδιών...Έλα μου όμως που το λάδι ήτανε κατάμαυρο, κοινώς «κάτουρο»...Τι λάδια είναι αυτά με μόνο 1800 χιλιόμετρα ; Σκέψεις πολλές...


ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ο τεχνίτης που έκανε την αλλαγή λαδιών έκανε ένα λάθος, ανθρώπινο λάθος, έβαλε παραπάνω 1 λίτρο. Πως του ξέφυγε ; Κάπου μπερδεύτηκε, είχε χίλια πράγματα στο μυαλό του; Σίγουρα δεν έγινε εξεπίτηδες. Όλοι μας έχουμε κάνει ένα λάθος στη δουλεία μας. Έγινε, οκ τέλος. Το θεωρούμε λήξαν.

Το θέμα και ο τραγέλαφος είναι τα μαυρισμένα λάδια και γιατί τραγέλαφος ; Γιατί έχουμε ξεκαθαρίσει σε όλους τους τόνους ευθύς εξ αρχής, μην μας πουλάτε παπάτζες,(στα μέλη του club) έχουμε βαρεθεί τις θεωρίες και τις επιστημονικές φαντασίες.(Άλλωστε σας το είχαν πει, να τους προσέχετε είναι γνώστες, δεν είναι χθεσινοί). Αν ψάξετε εδώ στο site υπήρχαν πιο "δυνατοί" επιστήμονες για τους οποίους έχουμε αφιερώσει άρθρα, και ακόμα γελάει κάθε πικραμένος Skodακιας και μιλάμε για ατάκες και διαγνώσεις που έχουν κάνει μαστόρους να ξεχάσουν κι αυτά που ήξεραν...

Δευτέρα λοιπόν...επίσκεψη στο συνεργείο (διέλευση μετά την Κυριακάτικη συνομιλία), χωρίς διάθεση για γκρίνιες. Έγινε αυτό κι αυτό, παραπάνω λάδια αλλά το θέμα είναι ότι τα λάδια μαυρίσανε και δεν δικαιολογείτε για τόσα λίγα χιλιόμετρα, κάτι συμβαίνει, κάτι έχει γίνει λάθος....


Θεωρίες-Δικαιολογίες-Ατάκες (mix)

Το όχημα δεν ήταν ευθεία στο ανυψωτικό της ευθυγράμμισης ??? (άλλοι τάκοι εμπρός και άλλοι πίσω) με αποτέλεσμα να κρατήσει λάδια το κάρτερ.

Δεν τραβήχτηκαν τα λάδια σωστά (αναρρόφηση) και κάποια έμειναν μέσα


Κρατάει μαυρίλες ο κινητήρας (και που να ξέρανε ότι ο ιδιοκτήτης πριν την προηγούμενη αλλαγή λαδιών είχε κάνει προληπτικό καθαρισμό )

Βγάζει μαυρίλες ο κινητήρας ( μούργα ;;;; ελαιόλαδο βάλατε ;;; να το ψεκάσουμε για δάκο ;)

Όπως βγήκε η τάπα του κάρτερ κράτησε μερικά μέσα.

Άλλαξε λάδια αυτή τη φορά πιο νωρίς γιατί είναι ανακατεμένα με τα παλιά

Tελικά αλλάχτηκαν τα λάδια με αναρρόφηση ή από την τάπα του κάρτερ ; μμμμ...

Μετά από αυτές τις επιστημονικές θεωρίες που ακούσαμε με τεράστιο ενδιαφέρον......😂😂😂

"Θεωρούμε ότι το αυτοκίνητο έφυγε οκ από το service ελεγμένο"(Να είχατε δώσει και το περίσσευμα λαδιών στον ιδιοκτήτη τι καλά που θα ήταν ε ;;; που πήγε άραγε το περίσσευμα ; 3,2 lt περνει. Τα castrol είναι 4 lt ή 1lt. τι όχι ;;;)

"Αν μας το λέγατε 2 μέρες μετά" (Μα καλά το βιβλίο το κατασκευαστή σε πια σελίδα το λέει αυτό ; Ότι πρέπει ο ιδιοκτήτης να κοιτάει την στάθμη 1-2 μέρες αφού κάνει αλλαγή ; Αυτοί ξέρουν λέει...τι όχι ;;;;)

"2 μήνες μετά δεν ξέρουμε τι έχει γίνει στο όχημα". Σωστά, μόνο που ο ιδιοκτήτης όταν έγινε η ακινησία του οχήματος (στρουμφάκια...) έπαιρνε προσφορές (!) για να νοικιάσει όχημα για τις μετακινήσεις του...τι όχι ;;; 😎😎😎😎


Τελικά θα μας πεί κανείς γιατί αλλοιωθηκε το ιξώδες και μαύρισαν τα λάδια ναι ή οχι ; Δεν ξέρετε ;;;

Ωραίες οι παπάτζες, ωραίες οι βλακείες που ξανακούσαμε αλλά επί του θέματος, γιατί δυστυχώς για άλλη μια φορά διαπιστώνουμε έλλειψη τεχνογνωσίας, επαγγελματισμού και άγνοια διαχείρισης τέτοιων περιστατικών όπως επιβάλλεται. Δεν γίνεται κύριοι για όλα να φταίει ο πελάτης. Δεν γίνεται, πως να το κάνουμε. Αποδείξτε ότι φταίει ο πελάτης. Δεν θα ασχοληθούμε με νοθευμένα, με βαρέλια, κλπ κλπ και ούτε θα ανοίξουμε τέτοια συζήτηση στο παρών άρθρο. Στο όχημα μπήκε Castrol 5w 40 σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε θερμά την Castrol Hellas, τον Νίκο ( μάστορα λείπεις από το δίκτυο της Skoda στο έχουμε ξαναπεί), και των εξ απορρήτων τεχνικό σύμβουλο του club. (θα βγει ειδικό άρθρο για να πηγαίνετε με τα δικά σας λάδια, ακόμα και εντός εγγύησης stay tuned).

Είναι αδιανόητο να μην γνωρίζουν τεχνικοί, που κάνουν και διαγνώσεις...ότι τόσο το εργοστάσιο της Skoda όσο και οι κατασκευαστές λιπαντικών απαγορεύουν δια ροπάλου ο κινητήρας να έχει έστω και 100 ml λιπαντικό παραπάνω. Είναι αδιανόητο να μην γνωρίζουν οι τεχνικοί, ότι με παραπάνω λάδια στον κινητήρα εκτός από το να τα πετάξει από τις τσιμούχες, μπορεί να κάνει υδραυλική πίεση και να σπάσει το μοτέρ, Στην προκειμένη περίπτωση ήταν πολύ τυχερός ο ιδιοκτήτης ευτυχώς. Για να μαθαίνουν οι χθεσινοί....(θεωρούμε ότι τα λάδια αλλάχτηκαν σωστά, από την τάπα του κάρτερ κλπ...αυτό το σενάριο). Ο κινητήρας είχε 1 λίτρο παραπάνω λάδια, γεγονός το οποίο αύξησε την πίεση και την θερμοκρασία του λιπαντικού ειδικά στις υψηλές στροφές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το λιπαντικό να μαυρίσει και να αλλοιωθεί το ιξώδες του. Με λίγα λόγια τα λάδια είναι πλέον καμένα και σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι για πέταμα. Η απάντηση είναι επίσημη και τεκμηριωμένη, φυσικά όχι απ το εν λόγω συνεργείο, το οποίο τώρα, και από εδώ μαθαίνει γιατί έγινε αυτό. Μαθαίνεται κάτι κι απ' το Skoda club τελικά...

ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ;;;

Αγαπητό after sales...δυστυχώς παλεύετε μόνοι σας. Έτσι φεύγουν οι πελάτες...όσες προσπάθειες κι αν κάνετε, όσα κι αν τους λέτε για διαχείριση τέτοιων περιστατικών, φωνή βοώντος εν τη ερήμω...ότι κι αν τους λέτε για πιστότητα πελατών, για πλαίσια καλής θελήσεως, για bonus, δεν παίρνουν χαμπάρι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι σχεδόν κανείς δεν ξέρει τον τιμοκατάλογο service και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που δίνουν προσφορές άλλα ντάλα και οι πελάτες-ιδιοκτήτες Skoda αναρωτιούνται από που κι ως που βγαίνουν αυτές οι τιμές ενώ ο δημοσιευμένος κατάλογος λέει άλλες τιμές ! Μήπως οι έλεγχοι να γίνονται ξαφνικά και απροειδοποίητα ; Σίγουρα δεν μπορείτε να είστε πάνω από το κεφάλι τους όλη την ώρα, ούτε να τους πάρετε από το χεράκι. Δεν είναι όλα αριθμοί και στατιστική. Οι διελεύσεις έρχονται και παρέρχονται, το ίδιο και οι στόχοι... Το θέμα είναι το brand και η πιστότητα. Συνεργεία Group Vag υπάρχουν πάρα πολλά...Γίνεται πιο αυστηροί, το έχουμε ξαναπεί και είμαστε δίπλα σας, τόσο εμείς όσο και τα εγγεγραμμένα οχήματα του club για οποιοδήποτε φαντομ test !

ΥΓ1: τα εν λόγω λάδια στη διάθεση όποιου επιθυμεί για έλεγχο, η να τα χρησιμοποιήσει στο όχημα του !

ΥΓ2 ποτέ 1 σταγόνα...απλή μπανανόφλουδα..την πάτησες. Ολόκληρο το βίντεο λοιπόν. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι αλλά δεν θα τους μάθετε πάλι από εμάς.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Eπετειακό βίντεο 2020 skodaclub.com.gr

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΝΕΑ OCTAVIA by skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

1η Πανελλαδική παρουσίαση H NEA SKODA OCTAVIA