25 Φεβρουαρίου, 2019

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΑΝΑΡΙΑ


Τι ωραία που ήταν πριν το 2000 που το σύνολο των αυτοκινήτων είχαν γυάλινα φανάρια και δεν είχαμε τόσα θέματα...στο βωμό του safety (ασφάλειας) όμως, σταδιακά καταργήθηκαν και έγιναν πλαστικά. Να ξεκαθαρίσουμε πως αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα της Skoda ή του VW Group αλλά όλων των αυτοκινήτων που έχουν πλαστικά φανάρια, από την Ανατολή μέχρι την Δύση.


Ας δούμε τα προβλήματα που έχουν συνήθως και κυρίως στα μπροστινά φανάρια...

Θαμπωμένα φανάρια. Αυτό γίνεται λόγο του πολυμερισμού του πλαστικού. δηλαδή η εξωτερική "φλούδα" του φαναριού που είναι διάφανη θαμπώνει με τα χρόνια, τις ζέστες αλλά και λόγο των μικροσωμαδίων του αέρα που χτυπάνε πάνω στο πλαστικό. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση της έντασης της δέσμης φωτός. Λύσεις έχουν βρεθεί πολλές, ακριβές και φθηνές όμως πάλι μετά από καιρό θέλουν πάλι καθάρισμα.

Υγρασία μέσα στο φανάρι. Ακόμα και ολοκαίνουργια αυτοκίνητα παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα, να μπαίνει υγρασία στο φανάρι. Αυτό γίνεται λόγο συστολής διαστολής του πλαστικού και από κάποιον πόρο μπαίνει η υγρασία που μακροπρόθεσμα θα έχει ως αποτέλεσμα είτε να σκουριάσει ο καθρέφτης αν είναι μεταλλικός είτε να θαμπώσει ο καθρέφτης αν είναι πλαστικός και να μειωθεί η ένταση του φωτισμού. Αν είναι καινούργιο το όχημα είστε τυχεροί σας καλύπτει η εγγύηση. Αν είστε εκτός εγγύησης στεγνώστε καλά το φανάρι και στεγανοποιήστε το με παρπριζόκολα ή σιλικόνη, καλύτερα όμως να το κάνει ένας ειδικός τεχνικός. Σε καμία περίπτωση αν δεν το κατέχεται το άθλημα μην ανοίξετε το φανάρι διότι μπορεί να το κάνετε χειρότερο.

Κάψιμο λόγο χρήσης...Αυτό πιο πολύ το συναντάμε στα ταξί ή σε ΙΧ που αναγκαστικά έχουν αναμμένα τα φώτα πολλές ώρες, κυρίως τις βραδινές. Μία κυκλική κηλίδα εμφανίζεται εκεί που "χτυπάει" πιο πολύ η λάμπα. Αυτό γίνεται λόγο των θερμοκρασιών. Ναι μεν η "κηλίδα" φαίνεται αλλά η επιφάνεια του πλαστικού δεν αλλοιώνεται (δεν καίγεται). Αυτό περνάει δύσκολα στην εγγύηση.

Τριχοειδής ιστοί μέσα στο πλαστικό...Στο διάφανο πλαστικό του φαναριού εμφανίζεται ένα πράγμα σαν αράχνη ας μας επιτραπεί η έκφραση, κάτι σαν μικρές ρωγμές ή σημαδάκια. Αυτά δεν είναι από το εξωτερικό του φαναριού αλλά από το εσωτερικό και σχηματίζονται πάνω στο διάφανο πλαστικό. Άγνωστη η αιτία που γίνεται αυτό. Οι πιο παλιοί αναγνώστες θα θυμάστε παλιότερα ένα σχετικό άρθρο - καταγγελία για θέμα ποιότητας σε Octavia. Τότε το όχημα είχε μεταφερθεί στα κεντρικά για ενδελεχή έλεγχο, και ενημέρωση του εργοστασίου σε μία πολύ φιλότιμη προσπάθεια που έκανε ο εισαγωγέας. Το εργοστάσιο δεν αναγνώριζε πρόβλημα καθώς αυτό δεν ήταν ρωγμή άλλα΄και δεν επηρέαζε τον φωτισμό και την δέσμη φωτός του οχήματος. Μάλιστα τότε για πρώτη φορά έγινε λόγος για τις κουκούλες..οι παλιοί αναγνώστες θα θυμάστε. Ακόμα και σε σημερινά μοντέλα αλλά και σε άλλα οχήματα του Group και όχι μόνο παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο αλλά δεν καλύπτεται από εγγύηση.

Καλό το Safety αλλά σαν τα γυάλινα φανάρια δεν είναι....










  

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Skoda Technical Event Epic