08 Ιανουαρίου, 2019

ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ SKODA


Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε πως το εν λόγο άρθρο έχει σκοπό μόνο και μόνο την τεχνική τεκμηρίωση, την συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων. Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί εδώ και καιρό, οπότε η όλη κουβέντα είναι θεωρητική για την αιτία που έγινε αυτό, το λεγόμενο Cause of Damage. Το πότε έγινε, σε τι αμάξι, ποιος το
έφτιαξε κτλ, δεν αφορούν. Θα θέλαμε γνώμες μόνο μηχανικών του VW Group και όχι αμπελοφιλοσοφίες, για να μην μπερδευτούν οι αναγνώστες, αλλά και μέσω της συζήτησης να μάθουν οι αναγνώστες & οδηγοί τι να μην κάνουν για να μην έχουν τέτοιες βλάβες.

Το ιστορικό. (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)

Αυτοκίνητο Skoda, πατινάρισε (από τα τελευταία μοντέλα) μονοβόλανο αλλάζει δίσκο, πλατό,ρουλεμάν & δίχαλο. Ούτε τρομπάκι ούτε τίποτα άλλο. Γνήσια ανταλλακτικά, όλα τζάμι.
Μετά από 600 χιλιόμετρα επίσκεψη στο συνεργείο γιατί το πετάλι στου συμπλέκτη έπιανε πολύ χαμηλά, στο πάτωμα. Καμία διόρθωση. Μετά από 2.500 χιλιόμετρα θόρυβος από τα χτένια του πλατό κατά την σύμπλεξη και αποσύμπλεξη ακόμα και όταν ήταν σβηστό. Να σημειωθεί ότι τον θόρυβο τον έκανε όταν ήταν ζεστό. Συνολικά το δισκόπλατο από τότε που τοποθετήθηκε ζήτημα να έκανε 4.000 - 4.500 χιλιόμετρα. Κατεβαίνει το σασμάν πάλι.
Διαπίστωση : Αναμμένο βολάν.
(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)
Όπως θα δείτε και αναλυτικά στις φωτογραφίες ο δίσκος έχει στραβοπατήσει. Είναι φαγωμένος μόνο σε 2 εξωτερικά σημεία, απόδειξη ότι στραβοπάτησε. Το αυτοκίνητο ξαναμπήκε συνεργείο για θόρυβο στα χτένια του πλατό, πράγμα που σημαίνει ότι το πλατό είχε πιτσικάρει, ή ήταν ελαττωματικό. Απόδειξη ότι ο δίσκος πάταγε στραβά. Τόσο ο δίσκος όσο και το πλατό έχουν ανάψει μόνο σε 2 σημεία, απόδειξη ότι πάτησε στραβά.
Από τις φωτογραφίες του βολάν, όπως θα δείτε, το βολάν έχει γίνει κάρβουνο.
ΑΝ κατά την πρώτη αλλαγή του πρώτου δίσκου το βολάν .ήταν καθαρό, δικαιολογείται τέτοιο άναμμα μέσα σε 4.000 - 4.500 χιλιόμετρα όταν μάλιστα όπως όλοι βλέπουμε ο καινούργιος δίσκος και το πλατό δεν είναι καρβουνασμένα ? Η μήπως το βολάν ήταν αναμμένο από την πρώτη αλλαγή του δίσκου, δεν το άλλαξαν με αποτέλεσμα να την ακούσει και το καινούργιο δισκόπλατο ?
(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)

Η γνώμες των τεχνικών συμβούλων του skodaclub.com.gr είναι ότι το βολάν ήταν αναμμένο από την πρώτη φορά. Κακώς δεν αλλάχτηκε τότε, δεν το είδαν ? δεν το πρόσεξαν ? ποιος ξέρει. Γι αυτό δεν δικαιολογείτε το περίεργο άναμμα. Δηλαδή αν ο οδηγός το είχε ανάψει, από κακή χρήση, ο δίσκος θα ήταν πιο πολύ αναμμένος, και το πλατό επίσης. Εδώ έχουμε το αντίθετο, ένα βολάν κάρβουνο, και έναν δίσκο και ένα πλατό που φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν στραβοπατήσει, άρα δεν είναι υπαιτιότητα του οδηγού. Όσον αφορά το ελαφρύ μπλε χρώμα στα δύο σημεία του δίσκου υπάρχει τρόπος να τεκμηριωθεί αν είναι εντός ή εκτός των ορίων ενός τριβώμενου μέρους και στα όρια που θέτει το εργοστάσιο, βέβαια αυτό δεν έγινε, και δεν γίνεται ποτέ. Τουλάχιστον εμείς δεν το έχουμε δει ποτέ στην Ελλάδα.
Το λογικό θα ήταν να ήταν πιο πολύ αναμμένος ο δίσκος και το πλατό, και πιο λίγο το βολάν. Σωστά ? Εδώ έχουμε το αντίθετο, πολύ αναμμένο βολάν κι έναν δίσκο - πλατό ίσα που...

Εσάς πια η γνώμη σας ?  Ξέρουμε ότι κάποιοι τεχνικοί λόγο της θέσης τους δεν θέλουν να απαντήσουν επώνυμα, σεβαστό, το δεχόμαστε και το κατανοούμε. Για αυτό στείλτε μας PM και θα δημοσιεύσουμε το σχόλιο σας εδώ η στα social media του Club ανώνυμα. Παρακαλούμε οι απαντήσεις να είναι τεκμηριωμένες. -Προσοχή στο ιστορικό...όποιος είναι γάτος θα το καταλάβει.
Ο σκοπός δεν είναι να ρίξουμε σε κάποιον τις ευθύνες, το θέμα έχει τελειώσει, έχει φτιαχτεί το αμάξι, αλλά να βρεθεί το cause of damage, και τι να προσέχουμε-αποφεύγουμε κατά την οδήγηση.












1 σχόλιο :

  1. Φιλοι μου καλημερα θελω να αγορασω ενα superb 1/'14 1600 αλλα εχω ακουσει ποκκα μειονεκτηματα στα μηχανικα του. Μηπως γνωριζετε κατι παραπανω να με βοηθησετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi