13 Μαρτίου, 2018

FABIA ;;; ΕΓΓΥΗΣΗ ;;; ΑΓΩΝΕΣ ;;; ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΚΑΛΑ ;;;


(αναδημοσίευση από Skoda Motrorsport )
Είναι από τα ελάχιστα άρθρα σεντόνια που θα διαβάσετε από εμάς, γι αυτό λοιπόν φτιάξτε το καφεδάκι σας, καθίστε αναπαυτικά και καλή σας ανάγνωση.
Πριν 1 μήνα (12 Φεβρουαρίου) λάβαμε στο email μας ένα δελτίο τύπου, από το γραφείο τύπου του ΣΟΑΑ περί αυξήσεως ιπποδύναμης με παράλληλο άγραφο εγκέφαλο, και άλλες βελτιώσεις κτλ...(για τα Fabia που τρέχουν στο ενιαίο )  διαβάστε το δελτίο τύπου εδώ Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δεν δώσαμε
σημασία, μέχρι που κάποια μέλη μας, ιδιοκτήτες οχημάτων skoda, μας εξέφρασαν έντονα παράπονα για το καθεστώς των εγγυήσεων, των after market ανταλλακτικών κτλ. - με λίγα λόγια μας παραπονέθηκαν τι είναι αυτά που γράφουν, στα ΙΧ δεν επιτρέπετε μετατροπή, ούτε παράλληλος ούτε πρόγραμμα γιατί χάνουμε την εγγύηση και όλα τα ανταλλακτικά πρέπει να είναι τα γνήσια και πως γράφεται κάτι τέτοιο δημόσια, εμείς γιατί να μην βάζουμε παράλληλο άγραφο εγκέφαλο ή πρόγραμμα και ιμιτασιόν ανταλλακτικά και να έχουμε εγγύηση ; - καθίστε βρε παιδιά λέμε, να ρωτήσουμε, να το ψάξουμε το θέμα, μην βιαζόμαστε, θα ρωτήσουμε και θα μας πουν....(ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν είμαστε εναντίον του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το αντίθετο μάλιστα, όπως έχετε δει...για τους κακοπροαίρετους αυτό)


  • Σημείωση: τα συγκεκριμένα Fabia είναι ΙΧ, ούτε R5 ούτε R2. Έίναι από την κανονική γραμμή παραγωγής, όπως όλα τα συμβατικά fabia, δεν έχουν ειδικό μοναδιαίο #Chassis number. Τουλάχιστον αυτό ξέρουμε, δεν μας έχουν ενημερώσει για κάτι το διαφορετικό, και φέρουν κανονικές συμβατικές πινακίδες όπως όλα τα ΙΧ.(αν ισχύει κάτι άλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας) 
To ΔΤ μεταξύ άλλων αναφέρει 

«Με αυξημένη ιπποδύναμη και μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την εικόνα του Skoda Fabia 1.2 TSI σε πιο αγωνιστική.................το κόστος για την τοποθέτηση παράλληλου άγραφου εγκεφάλου στα Skoda Fabia 1.2 TSI του Ενιαίου.............. Σημειώνεται δε πως με τη χρήση του συγκεκριμένου εγκεφάλου για τα Skoda Fabia 1.2 TSI δεν επηρεάζεται και η εγγύηση του αυτοκινήτου από την εταιρεία.»

Για πια εγγύηση λέτε ακριβώς κύριοι ;;;

Κάναμε ότι πρέπει να κάνει ο κάθε ιδιοκτήτης οχήματος Skoda. Ξαναδιαβάσαμε το βιβλίο οδηγιών που μας παραδίδεται με το καινούργιο μας αυτοκίνητο. Στα Fabia 1.2 ΤSI στο βιβλίο οδηγιών, στις σελίδες 6 & 7 αναφέρονται οι λόγοι που δεν ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση.

Το θέλετε και στα Αγγλικά ;;;


Για να μην το κουράζουμε δείτε εδώ on line  σε όποια γλώσσα θέλετε το βιβλίο οδηγιών 
  
       Άρα τα συγκεκριμένα οχήματα αφού χρησιμοποιούνται για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση. Είμαστε λάθος ; Τους όρους της εγγύησης τους βάζει το εργοστάσιο, ο κατασκευαστής και οι εταιρείες ακολουθούν τις οδηγίες του εργοστασίου. Τουλάχιστον εμείς οι ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda (και όχι μόνο) αυτό ξέρουμε, αυτό΄ακούμε σαν αιτιολογία-δικαιολογία όταν κάποιο ανταλλακτικό δεν το περνάνε στην εγγύηση.
Και πάλι όμως εμείς οι δύσπιστοι ξαναείπαμε δεν γίνεται να γράφεται κάτι τέτοιο δημόσια. Να τους ρωτήσουμε, θα μας πουν, κάπου θα βασίζονται, κάτι παραπάνω θα ξέρουν, ή έστω θα είναι γνήσια ανταλλακτικά πιο ενισχυμένα βρε αδερφέ. 

Σε άλλο σημείο το ΔΤ μεταξύ άλλων αναφέρει: 

«Παράλληλα τα αυτοκίνητα του Ενιαίου ενόψει του 2018 θα φέρουν νέο σύστημα εξάτμισης από το τελικό καζανάκι και πίσω, με στόχο ο θόρυβος να είναι σαφώς πιο αγωνιστικός ......Για τις εξατμίσεις ο Σύνδεσμος έχει ξεκινήσει και δέχεται προσφορές ......... 
Το ίδιο ισχύει και για τα σινεμπλόκ, αλλά και τις κόντρα-βάσεις του κινητήρα, εξαρτήματα τα οποία επίσης θα αλλαχθούν προσδίδοντας περισσότερο, στην ήδη σπουδαία αξιοπιστία του Skoda Fabia 1.2 TSI....»
Άρα τα καζανάκια θα είναι after market (εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή ) ;;; Τα υπόλοιπα ανταλλακτικά δεν διευκρινίζεται αν θα είναι γνήσια ή after market.
Εμείς όπως οφείλαμε στείλαμε σχετικό τεχνικό ερώτημα στις 12 Φεβρουαρίου να μας δώσουν τους κωδικούς των ανταλλακτικών (κωδικούς ΕΤΚΑ ), του παράλληλου άγραφου εγκέφαλου, των σινεμπλοκ, της κόντρα βάσης και της εξάτμισης - τελικό καζανάκι. Και όπως όλοι καταλάβατε δεν απάντησαν παρόλο που ενοχλήσαμε και δεύτερη φορά, ούτε δήλωσαν πως δεν επιθυμούν να απαντήσουν. Επιλογή τους, δικαίωμα τους, το σεβόμαστε. 
Πρέπει όμως όλοι να καταλάβουν πως δεν είναι δυνατόν χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda να τηρούμε τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης και κάποιοι άλλοι εντελώς απροκάλυπτα, να λένε δημόσια ότι κάνουν tuning, βάζουν after market ανταλλακτικά και να ισχύει η εγγύηση. Εμείς δηλαδή είμαστε τα κορόιδα ; Απαιτούμε να μάθουμε τους κωδικούς των ανταλλακτικών (κωδικούς ΕΤΚΑ αν είναι γνήσια, και τιμή εργασίας για τοποθέτηση στην αντιπροσωπεία) γιατί κι εμείς που έχουμε εγγύηση θέλουμε να αυξήσουμε ιπποδύναμη με παράλληλο άγραφο εγκέφαλο, και να βάλουμε ενισχυμένα σινεμπλοκ και κόντρα βάσεις και να μην χάσουμε την εγγύηση στα οχήματα μας.  
Πολλοί θα αναρωτηθούν γιατί δεν απευθύνουμε το ερώτημα μας στην επίσημη αντιπροσωπεία. Μα το δελτίο τύπου δεν το έβγαλε η επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ο Σύνδεσμος άρα αυτός πρέπει να απαντήσει. Γιατί δεν ρωτάμε στο εργοστάσιο ; Γιατί μόλις θα κάνουμε το ερώτημα θα γελάνε 10 μέρες και θα μας πουν ότι μας έχουν πει σε άλλες περιπτώσεις- ισχύει ότι γράφει το βιβλίο οδηγιών (owners manual) -. 

Γιατί βγάζετε το αμάξι αναξιόπιστο ;  
Όταν γράφεται ότι θα γίνει αύξηση ιπποδύναμης, θα αλλαχτούν σινεμπλοκ, κόντρα βάσεις κ.ά, «προσδίδοντας περισσότερη αξιοπιστία».... όποιος αναγνώστης ή μελλοντικός αγοραστής διαβάσει το δελτίο τύπου θα νομίζει ότι το αμάξι δεν πάει, δεν έχει δύναμη, και έχει θέμα με διάφορα ανταλλακτικά και εν γένη με την αξιοπιστία του και γι αυτό γίνονται τροποποιήσεις πέραν από αυτές που έχει ορίσει ο κατασκευαστής. Εμείς έτσι το εκλαμβάνουμε. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά και με τον πιο έντονο τρόπο ότι το Fabia III έχει τέτοια θέματα. Να υπενθυμίσουμε σε όλους τους Skodακηδες, και τους αναγνώστες πως εμείς εδώ στο Skoda Club Πελοποννήσου έχουμε δοκιμάσει το fabia III 3 φορές από το 2015, και μάλιστα το περασμένο καλοκαίρι είχαμε κάνει και συγκριτικό ανάμεσα στα fabia 1,2 TSI 90 ps & 110 ps, και σας διαβεβαιώνουμε πως πρόκειται για την πιο αξιόπιστη fabia των τριών γενιών. Μέλη μας με το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν διανύσει 80.000 χιλιόμετρα και ουδέποτε είχαν θέμα, αλλά και στο site μας δεν έχουμε λάβει ποτέ παράπονο για την fabia III.
Μα καλά πριν το επιλέξετε για το θεσμό δεν το δοκιμάσατε ; Κι αν δεν σας έκανε τότε γιατί το διαλέξατε ; 
Περιμένουμε από κάποιους να λάβουν θέση για το θέμα, αλλιώς να βάζουμε κι εμείς ΟΕΜ ανταλλακτικά και παράλληλους άγραφους εγκεφάλους, και να αρχίσουμε το tuning για να μην χάνουμε την εγγύηση μας, και να ορίσουμε βιβλίο οδηγιών το συγκεκριμένο δελτίο τύπου... Είδατε δεν προτιμάμε πρόγραμμα αλλά παράλληλο άγραφο εγκέφαλο.... Μην ξεχνάμε πως τα συγκεκριμένα οχήματα παραδόθηκαν χωρίς μετατροπές στους ιδιοκτήτες τους. Παραδόθηκαν ως συμβατικά ΙΧ. H μετατροπή έγινε, και συνεχίζει να γίνεται σύμφωνα με αυτά που ορίζει για τον θεσμό ο Σύνδεσμος κτλ. Δεν παραδόθηκαν «αγωνιστικά» από την αντιπροσωπεία. Σε άλλη χώρα που γίνεται αντίστοιχος θεσμός την μετατροπή την έχει κάνει η αντιπροσωπεία (Skoda Canaria), όχι στον τάδε αναρτήσεις, στον τάδε εξάτμιση, στον τάδε σινεμπλόκ (!!!) και πάει λέγοντας.
Μερικοί θα πείτε "καλά ρε παιδιά τα Octavia GT 193 tour & Octavia 5 GT και  η Fabia Ι RS 116 ps δεν ήταν εργοστασιακές αλλά made in Greece". Συμφωνούμε αλλά οι Octavia GT, και η Fabia Ι RS είχαν για εμπορικούς λόγους στην Ελληνική αγορά (θέματα φορολογίας και diesel κινητήρες) την έγκριση του κατασκευαστή. Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα που είχαν ήταν από τον επίσημο βελτιωτικό οίκο του VW group, και αναρτήσεις, καθίσματα, τιμόνι κτλ ήταν από τις RS και η βελτίωση γινόταν στην κεντρική αντιπροσωπεία, με την έγκριση του κατασκευαστή.
Άρα...εξουσιοδοτημένο δίκτυο, γνήσια ανταλλακτικά και αυστηρά τους όρους εγγύησης οι μεν, μετατροπές, tuning, ανταλλακτικά από κάπου...( ενού ή μιας ψυχής το λέγαμε ), καμία εφαρμογή των όρων εγγύησης οι δε...αλλά έχουν εγγύηση ;;;; 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi