30 Νοεμβρίου, 2017

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ DPF


To Yπουργείο Μεταφόρων ζητά από τα ΚΤΕΟ να μπουν στο κυνήγι των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων
Συνυπεύθυνοι και οι επισκευαστές που εμπλέκονται και δεν γνωρίζουν τις ευθύνες τους, ή μήπως τις γνωρίζουν αλλά προκειμένου να οικονομήσουν πρότειναν αφαίρεση και πρόγραμμα σε εξωτερικό συνεργάτη ;;;

Η δεύτερη πόλη στην Ευρώπη σε ρύπανση η  Αθήνα με 65%, ενώ η ρύπανση τις εξατμίσεις των οχημάτων ευθύνεται κατά 14% για την επιβάρυνση του αέρα των ευρωπαϊκών πόλεων.
Ανησυχητικά  ποσοστά ρύπανσης ειδικά για την Αθήνα έχουν επιβεβαιωθεί  και στο παρελθόν από μετρήσεις και αναφορές του υπ. Περιβάλλοντος.
Για την Αθήνα απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, (EURO 5 και μετά), αν και οι τεχνολογίες  αντιρύπανσης  των επιβατικών αυτοκινήτων έχουν βελτιωθεί σε ύψιστα επίπεδα, αν και με την διαδικασία της απόσυρσης ο στόλος των οχημάτων έχει ανανεωθεί, αν και τα αυτοκίνητα περνούν από περιοδικό τεχνικό έλεγχο, αν και τα συνεργεία σχημάτων κάνουν καλά την δουλειά τους γιατί η ρύπανση συνεχίζεται; … και μάλιστα με θετικό πρόσημο και η Αθήνα βρίσκεται μαζί με τη Μαδρίτη με ποσοστό 65% στην δεύτερη θέση.
Κάποιος ή κάποιοι κρίκοι  από την παραπάνω αλυσίδα έχουν «οξειδωθεί» και επειδή σε αυτούς τους κρίκους ανήκει και το συνεργείο θα πρέπει ο καθένας από τη θέση του να αναλάβει και τις ευθύνες του. Το IKTEO μία ψηλάφιση με το χέρι αν κάνει στο επάνω μέρος του γαζωμένου κέλυφους του DPF τα βρήκε όλα. Αμφιβάλλετε;

Επανειλημμένα για παραδείγματα έχουμε αναφερθεί, στον πλημμελή τεχνικό έλεγχο των ΚΤΕΟ, στην κακή συντήρηση των οχημάτων αλλά και  στην αφαίρεση των φίλτρων αιθάλης, που αυτό μόνο έμπειρος τεχνίτης μπορεί να το κάνει και όχι απλός ιδιοκτήτης. Η συμμετοχή αυτή μάλλον θα τιμωρηθεί όταν ο ιδιοκτήτης απλά θα "δώσει" το Συνεργείο που "μαϊμούδεψε" το αυτοκίνητο. Για σκεφτείτε το!
Το ΥΜΕ γνωρίζει και βάζει στο παιγνίδι του ελέγχου τα ΚΤΕΟ
Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και η επισήμανση του ΥΜΕ προς τα ΚΤΕΟ όπου σε έγγραφο του επισημαίνει για τον τεχνικό έλεγχο ότι θα πρέπει να γίνεται:

« … Διεξοδικός έλεγχος του συστήματος εξάτμισης των οχημάτων diesel, για τη διαπίστωση ύπαρξης του φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου DPF, στο πλαίσιο αντιμετώπισης του προβλήματος σχετικά με την αφαίρεση του φίλτρου αυτού. Επί τούτου, σημειώνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες έχουν περιέλθει σε γνώση μας, αφαιρείται το φίλτρο DPF και επανασυγκολλάται το περίβλημα της συσκευής με τους εκπεμπόμενους ρύπους να βρίσκονται εντός ορίων».

Ποιος άραγε λοιπόν ευθύνεται για την αιτία αυτής της ανακοίνωσης του ΥΜΕ; Μήπως κάποιο συνεργείο; Μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσουν τα συνεργεία  τις εργασίες τους; τι θα πρέπει να γίνει;….

Το περιβάλλον και η ευαισθητοποίηση του κάθε ένα από εμάς για την προστασία του,  θα πρέπει να  αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους κάθε κατοίκου αυτού του πλανήτη.
(πηγή:tosynergeio.gr)


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge