29 Οκτωβρίου, 2017

ΣΥΓΚΡΙΣΗ: FABIA SPORT vs FABIA CUP M.ΔΟΥΛΤΣΙΝΟΣ


Ένα διαφορετικό συγκριτικό είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε πριν λίγες μέρες, ανάμεσα σε δύο Fabia 3ης γενιάς. Kαι τα δύο είναι με το 6αρι μηχανικό κιβώτιο και κινητήρα 1.2 TSI 110 PS. Το ένα φοράει την εργοστασιακή Sport ανάρτηση και το δεύτερο είναι μετατροπή προκειμένου να συμμετέχει σε αγώνες.
Το Fabia που συμμετέχει στους αγώνες είναι του νεαρού Μιχάλη Δουλτσίνου, ο οποίος με την
παρότρυνση του Πατέρα του αποφάσισε να ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.  Μόλις 21 χρονών και σίγουρα το μέλλον είναι μπροστά του. Να σημειώσουμε ότι ο Μιχάλης έχει την υποστήριξη όλων των μελών του skodaclub.com.gr γιατί ως φανατικοί της Skoda στηρίζουμε κάθε μη κερδοσκοπική προσπάθεια.
Η εργοστασιακή fabia έχει (πέραν του εξοπλισμού άνεσης) εργοστασιακές Sport αναρτήσεις και είναι πιο χαμηλή κατά 13 χιλιοστά. Έτσι λοιπόν είπαμε να δούμε τις διαφορές ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Κινητήρας, σασμάν είναι τα ίδια.
Οι διαφορές που έχουν είναι στην ανάρτηση. Η Fabia Cup για τις ανάγκες των αγώνων φοράει αγωνιστική πιο σκληρή ανάρτηση, και είναι πιο χαμηλή, πιο κοντά μπαράκια για να μην χτυπάει στις ζαμφόρ και ενισχυμένα τακάκια λόγο των αγώνων και των θερμοκρασιών που αναπτύσσονται.  Τα λάστιχα της είναι slick ειδικά για τους αγώνες πάνω σε 16άρα ζάντα αλουμινίου. Διαφορά έχουν και στο βάρος του αμαξώματος. Όπως είναι φυσικό στα αγωνιστικά αφαιρούνται καθίσματα, ταπετσαρίες, μοκέτες κτλ, για να μειωθεί το βάρος, και φέρει σύστημα πυρόσβεσης όπως προβλέπεται. Το κάθισμα της είναι τύπου bucket και έχει ζώνη έξι σημείων, και εξωτερικά φέρει διακόπτες ασφαλείας, και έχει ειδικά άγκιστρα στο εμπρός καπό.

Στο δρόμο

Στον δρόμο σε θέμα ιπποδύναμης δεν έχουμε διαφορές. Λόγο βάρους και ελαστικών μπορούμε να πούμε φεύγει πιο γρήγορα η αγωνιστική. Εκεί που κερδίζει σίγουρα η αγωνιστική είναι στις στροφές, και αυτό γιατί το κάθισμα τύπου bucket, με τις ζώνες, σε δένουν κυριολεκτικά με το αυτοκίνητο και μπαίνεις στα στροφιλίκια άφοβα σε σχέση με τη συμβατική fabia. Επίσης λόγο της ανάρτησης το όχημα κολλάει στο έδαφος σε σχέση με την συμβατική κάτι το οποίο δίνει καλύτερη πρόσφυση.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί η αίσθηση, και η θέση οδήγησης της αγωνιστικής με την συμβατική fabia. Eίνα αλλιώς όταν κάθεσαι στο bucket....!!!

Τι δεν μας άρεσε...

Η έκδοση της αγωνιστικής είναι η απλή σε θέμα εξοπλισμού, και απουσιάζει ο δείκτης θερμοκρασίας από τον πίνακα οργάνων. Αν κάτι συμβεί με την θερμοκρασία απλά ακούγεται το μπιπερ και το κόκκινο λαμπάκι στο καντράν. Καλό θα ήταν να υπάρχει δείκτης όπως επίσης ένα μπαρόμετρο και ένας δείκτης θερμοκρασίας λαδιού.


Για φωτογραφίες πατήστε εδώ


















0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi