19 Αυγούστου, 2017

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: FABIA 1.2 TSI 90 PS vs 1.2 TSI 110 PS (sport)


Όπως όλοι γνωρίζετε στο τέλος Ιουλίου είχαμε το Summer event του Club μας. Παράλληλα μας δόθηκε η ευκαιρία να τεστάρουμε και να συγκρίνουμε το Fabia 1.2 TSI 90PS 5άρι σσμάν και το Fabia 1.2 TSI 110 PS 6άρι σασμάν με sport εργοστασιακή ανάρτηση και όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είναι πιο χαμηλό από το εργοστάσιο.
Μιας και έχουμε κάνει την πρώτη πανελλαδική παρουσίαση της νέας fabia to 2015 αλλά και το 2016 το TDI, δε θα κάνουμε άλλη μια αναλυτική παρουσίαση, αλλά θα επικεντρώσουμε στους δύό κινητήρες.

Την νέα fabia όλοι την έχουμε δει, είναι απίστευτα όμορφο σχεδιαστικά, με ποιότητα κατασκευής, άνετους χώρους για την κατηγορία του, στυλάτο και απορούμε γιατί δεν βγήκε σε έκδοση RS. Μήπως θα το δούμε σε κάποια ειδική έκδοση για την Ελλάδα, πιο sportif , όπως είχε γίνει και στο παρελθόν με την Fabia I (116 PS ) ;;; θα δείξει...!!!
Θα πρέπει να βγάλουμε όλοι απ΄το μυαλό μας την προηγούμενη γενιά των κινητήρων TSI και κάθε τι αρνητικό. Τα λάθη του παρελθόντος διορθώθηκαν και  οι νέοι κινητήρες εδώ και τρία χρόνια δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα ούτε έχει ακουστεί το παραμικρό παράπονο.
H κοκκινόμαυρη υπέροχη Fabia είναι με τα 90 PS και 5άρι κιβώτιο. Αν νομίζετε πως τα 90 PS είναι λίγα γελιέστε. Ο 1.2 TSI με τα 90 PS είναι δυνατός, νευρικός και κινεί την Fabia πολύ άνετα και με πολύ καλές επιδόσεις. Στην εθνική είναι  σβέλτη, έχει αποθέματα δύναμης και στις υψηλές ταχύτητες κρατάει , δεν κρεμάει ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό. Το 5αρι σασμάν είναι ιδανικό με σωστή κλιμάκωση και σωστά ρυθμισμένο. Πιστεύουμε πως αν είχε το 6αρι δεν θα ήταν τόσο οικονομικό σε καύσιμο, δεν θα είχε τέτοιες επιδόσεις στις υψηλές ταχύτητες, οπότε είναι ορθότατη η επιλογή 5άρι σασμάν στο 90αρι fabia, και αυτό αποδείχτηκε από την κατανάλωση η οποία ήταν 5,3 μεικτή. Το περπάτημα του στο δρόμο πολύ καλό, στιβαρό και σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Θα την αδικούσαμε αν δεν λέγαμε πως και εντός πόλης είναι άκρως οικονομική, με πολύ χαμηλές καταναλώσεις, σε σημείο που να έχουμε μπει στην «πρίζα» να την συγκρίνουμε με το TDI !!!
Όσον αφορά την μπλε fabia με τα 110 PS με 6αρι σασμάν έδειξε μεικτή κατανάλωση 5,1. Ουσιαστικά δεν υπάρχουν διαφορές με την 90άρα fabia στον κινητήρα αλλά στην χαρτογράφηση και φυσικά στο σασμάν όπου η μία παραπάνω σχέση του δίνει οικονομία κατανάλωσης κυρίως στην εθνική οδό. Η sport εργοστασιακή ανάρτηση (χαμηλωμένο 15 χιλιοστά) δίνει σαφώς καλύτερα κρατήματα, το διαπιστώσαμε στα ωραία στροφιλίκια προς την Μεσσηνιακή Μάνη, αλλά...στις γούβες την ακούει...(ελληνικοί δρόμοι ξέρετε...) και σε αυτό παίζουν ρόλο και οι 16άρες ζάντες με το χαμηλοπρόφιλο λάστιχο. Ωστόσο πρέπει να πούμε πως η Fabia 110 PS έχει πολύ δυνατό και σβέλτο μοτέρ και το απολαμβάνεις σε όλο το εύρος της λειτουργίας του. Δεν είναι τυχαίο πως οι ανταγωνιστές του τα έχουν βρει σκούρα απέναντι στην fabia 1,2 TSI.
Σε σχέση με τα δύο μοντέλα τώρα..θα θέλαμε και η Fabia 90 PS να έχει μόνωση στο καπό, να ήταν πιο φθηνή η τοποθέτηση clima και να ήταν λίγα χιλιοστά πιο χαμηλή πίσω.




























0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr