12 Ιανουαρίου, 2016

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΕΚ OCTAVIA 1.6 TDI  COMMON RAIL (update)



Η αγαπημένη σας ενότητα 'ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ' που στόχο έχει την ενημέρωση και τον διάλογο πάνω σε δικές σας τεχνικές ερωτήσεις βλάβες και προβλήματα που αφορούν τα Skoda μας. Στείλτε τις δικές σας Απορίες-Ερωτήσεις-Βλάβες ή Προβλήματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας, ή με την μορφή σχολίου κάτω από το άρθρο της ανάλογης ενότητας. Στόχος είναι ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων



"Καλήμερα και καλή χρονιά. Ονομάζομαι  Μιχάλης και είμαι από την Κρήτη. Έχω ένα Skoda Οctavia 1.6 TDI αγοράς 2011. Μου συνέβη το έξης περιστατικό: Oδηγούσα επί της ΕΟ Αθηνών Λαμίας (ρεύμα προς Αθήνα) και ενώ πήγαινα με 130 χλμ άκουσα ένα σκάσιμο εμπρός δεξιά και το αυτοκίνητο μπήκε αμέσως σε ασφαλή λειτουργία ( Safe Mode ) και βρέθηκε σταθερά στα 40 χλμ και μου έδειξε ένα οριζόντιο ελατήριο με πορτοκάλι χρώμα (σύστημα προθέρμανσης). Ακινητοποίησα το αυτοκίνητο στην πρώτη έξοδο που βρήκα περίπου μετά από 4 χλμ. Κάλεσα οδική βοήθεια και πήγα στο πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο συνεργείο Skoda. Εκεί μου διέγνωσαν (με το διαγνωστικό) βλάβη στο μπεκ πρώτου κυλίνδρου. Παραγγείλαμε μπεκ VDO γιατί της Skoda ήθελε παραγγελία από το εξωτερικό και της VW group θα ήταν διαθέσιμο μετά από 2 μέρες και εγώ ταξίδευα για Κρήτη και δεν είχα τη δυνατότητα να μείνω 3-7 ήμερες εκεί. Την επομένη ήμερα βάλαμε το μπεκ, το αυτοκίνητο έκανε έναν ήχο σαν ''κροτάλισμα'' εμπρός δεξιά. Στη δοκιμή που έγινε από τον ειδικό του συνεργείου και στη συνεχεία ξαναβάλαμε το αυτοκίνητο για διάγνωση και διορθώσαμε ένα κωδικό στο διαγνωστικό και διορθώθηκε κατά τα λεγόμενα του μηχανικού. Εγώ όμως το άκουγα όχι όμως τόσο έντονα. Στη συνεχεία πλήρωσα για την επισκευή και το ανταλλακτικό και έφυγα με προορισμό Αθήνα και μετά Κρήτη. Στη διάρκεια του ταξιδιού προς Αθήνα συνεχίστηκε ο ήχος και όταν έφτασα στην Κρήτη πήγα κατευθείαν το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία της Skoda όπου και κάναμε μαζί με τον μηχανικό ξανά δοκιμή στο δρόμο οπού ακούσαμε και οι δυο πλέον τον ήχο.

αυτή είναι όλη η ιστορία και έχω τις παρακάτω ερωτήσεις:

1ον: Ποία είναι η διάρκεια (στο περίπου) ζωής ενός μπεκ? Eάν είναι φυσιολογικό να χαλάσει στα 44000 χλμ?

2ον: Το μπεκ μπορεί ο εκπρόσωπος της εταιρείας να το στείλει για περαιτέρω έλεγχο στα κεντρικά της Skoda εάν δεν είναι φυσιολογική η βλάβη?

3ον: Mπορεί η βλάβη να προέρχεται από κάτι άλλο

4ον: Mπορεί να καλυφθεί η βλάβη από την εταιρεία λόγω λίγων χλμ?

***σημείωση*** επίσης το αυτοκίνητο έχει πολύ δυνατό ''τρέμουλο'' όταν είναι στο ρελαντί..."


13 σχόλια :

  1. Φίλε Μιχάλη αν δεν ξέρουμε τα αρχικά σφάλματα (κωδικούς) που έβγαλε το διαγνωστικό την πρώτη φορά δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έγινε και χτύπησε το μπεκ. Το μπεκ δεν είναι φυσιολογικό να χαλάει στα τόσα λίγα χιλιόμετρα αντέχουν αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι ακριβώς έγινε και "έσκασε" στο πρώτο δεν μπορούμε να το ξέρουμε εφόσον δεν έχουμε τα αρχικά σφάλματα του εγκεφάλου. Μετρήσατε και τα 4 μπεκ ότι ψακάζουν το ίδιο? Στην κωδικοποίηση τι πειραξατε ? έγινε επαναπρογραμματισμός στην ad 01 ? Με πιο διαγνωστικό έγινε η διάγνωση ? με το το VAS η με odis ? Ο ήχος μπορεί να προέρχεται από πολλά πράγματα και μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε...πχ μπορεί να γρανιάρει η τρόμπα (δεν νομίζουμε να την άκουσε η τρόμπα βέβαια) Πολύ κακώς δεν βάλατε γνήσιο μπεκ. Δυστυχώς τώρα τι να σου κάνει και ο εκπρόσωπος της εταιρίας ? Αν είχατε βάλει γνήσιο θα μπορούσε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να βρει μια λύση. Το μπεκ δεν χάλασε λόγο αστοχίας, κάτι άλλο έχει γίνει στο αμάξι και την άκουσε το πρώτο εκείνη την στιγμή. Αν δεν μπορείτε να βρείτε λύση στην αντιπροσωπεία της περιοχής σου, αυτό που σε συμβουλεύουμε να κάνεις, είναι να στείλεις το αμάξι στην κεντρική αντιπροσωπεία, και θα βγάλουν άκρη. Στους common rail είναι καλοί και έχουν πολύ καλή γνώση. Μας προβληματίζει ο θόρυβος - και εσένα θα πρέπει να σε προβληματίζει. Ίσως χρειάζεται κάποια αναβάθμιση το λογισμικό του κινητήρα ου. Λόγο ότι έχεις λίγα χιλιόμετρα είναι σίγουρο πως η κεντρική αντιπροσωπεία θα σε βοηθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το μπεκ η έστω ένα DIS έπρεπε να το έχει στείλει η πρώτη αντιπροσωπεία που το πήγες όταν χάλασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΛΑΒΗ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ P020100 ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ 1-Ν30 ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.ΜΕ ΤΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.ΓΝΗΣΙΟ ΜΠΕΚ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ 5-7 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ...ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΗΛΘΕ Η ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΜΠΕΚ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΛΑΒΗ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΕΝΟΣ ΜΠΕΚ ΣΤΟΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΠΟ 100 ΜΕΤΡΑ ΕΩΣ 300.000 ΧΛΜ...ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΜΠΕΚ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ...ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 8.30 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ (ΤΕΤΑΡΤΗ 17:00) ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΤΗΘΩ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΛΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. P020100 ειστε σιγουρος για τον κωδικο ? Αφηστε να δειτε τι θα σας πουν στο εκει εξουσιοδοτημενο. Πολυ κακως δεν βαλατε γνησιο μπεκ επιμενουμε σε αυτο. Απο κει και περα αν δες βρουν τιποτα φερτε το στην Αθηνα στο κεντρικο συνεργειο, και ψαξτε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπερα Κυριοι,και εγω τα ιδια επαθα,απλα την πρωτη φορα μου αλλαξανε μπεκ και τωρα μετα απο ενα μηνα λειτουργιας,ξανα εμεινα το ξανα πηγα αντιπροσωπεια και η διαγνωση εδειξε παλι μπεκ ,σε αλλο κυλινδρο λενε ομως.αυτη τη φορα μου ειπαν πως θα αλλαξουνε και τον εγκεφαλο.το κακο ειναι πως δεν μπορω να παω εκει και να μιλησω αυτοπροσωπος λογο δουλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα Κυριοι,και εγω τα ιδια επαθα,απλα την πρωτη φορα μου αλλαξανε μπεκ και τωρα μετα απο ενα μηνα λειτουργιας,ξανα εμεινα το ξανα πηγα αντιπροσωπεια και η διαγνωση εδειξε παλι μπεκ ,σε αλλο κυλινδρο λενε ομως.αυτη τη φορα μου ειπαν πως θα αλλαξουνε και τον εγκεφαλο.το κακο ειναι πως δεν μπορω να παω εκει και να μιλησω αυτοπροσωπος λογο δουλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα και εγω ακριβως τα ιδια επαθα απλα για δευτερη φορα μια τον αυγουστο και μια τωρα πρωτοχρονια και τισ δυο φορες πηγε αντιπροσωπεια την πρωτη φορα αλλαξανε μπεκ + λαδια 600Ε και τωρα παλι μπεκ αλλα σε αλλο κυλινδρο οπως ισχυριζονται+ εγκεφαλο 1850Ε και λενε,πως την επαθα απο καυσιμο(πετρελαιο)το κακο ειναι πως βαζω μονο VPower SHELL παντα .τι να κανω εμπλεξα ασχημα και με τρελα ποσα,χωρις να φταιω νομιζω.κριμα τιποτα αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να βαλουν το αμαξι στο ODIS και να δουν αν εχει γινει αναεωση κωδικου μοεκ, αν υπαρχει καποιο ΤΡΙ η καποια αναβαθμιση λογισμικου. Δεν ειναι δυνατον αυτες οι δικιολογιες. Και που το ειδαν οτι φταιει το πετρελαιο ? Πως το τεκμηριωνουν ? το εστειλαν για αναλυση καθαροτητας ? Μηπως το αυτοκινητο θελει μια απλη αναβαθμιση λογισμικου ??? Το εχουν συνδεσει on line ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eπισης...DIS στειλενε στην Βιαμαρ ? τι τους απαντησανε το DIS ? 1850 ευρο ειναι παρα πολλα. καλο θα ειναι να μιλησεις με το τμημα εξυηρετησης πελατων του εισαγωγεα, να τους εξηγησεις τι εχει γινει. Αυτη ειναι η γνωμη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια.
    Εχω κ εγω ενα otavia 1600 diesel κ απο την πρωτη στιγμη που το πηρα εκανε ενα κροταλισμα συνηθως απο 1 σε 2 ταχυτητα σε χαμηλες στροφες.Μου ειπαν οτι ολα τα diesal ετσι κανουν....αλλα ηταν ενοχλητικο.Το εχω 4.6 χρονια κ 49.000 χιλ.Σε εξωτερικο συνεργειο πιυ το πηγα πριν λιγες μερες του εκανε μεγαλη εντυπωση κ με εστειλε σε αντιπρωσοπια αλλης πολης.Εκει μου κανανε αναβαθμηση λογισμικου κ δεν αλαξε τιποτα..τελικα μου ειπαν οτι τα μπεκ ψεκαζανε διαφορετικες τιμες απο 0.006. Μεχρι 2.007 κ οτι φταινε αυτα.Αυριο θα το παρω κ επειδη το κοστος για καθε μπεκ ειναι απαγορευτικο θα μου βαλουν μεταχειρησμενα απο μηχανη με ιδια περιπου χιλιομετρα.....συνολο 900 ευρω μαζι με φιλτρο πετρελαιου......ειναι φυσιολογικο;
    Αν το κανει τωρα στα 100.000 χιλιομετρα τι να περιμενω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω που ενδιαφερομαι να παρω 1.6 γερμανιας 2012 κ μετα τι να κανω? μπορω να βρω κατι καλυτερο στην Ελλαδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλησπέρα σας έχω το φαμπια του 2000 μοντελο δεν Μου δουλεύει το καντράν Και ποιό παλιά μου ειχαι σβήσει σε πορεία και άναψε ξανά το ίδιο έπαθε πάλι άλλα δεν ανάβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα...έχω skoda rapid '14 1.6 tdi αυτόματο!
    Το πήρα πρόσφατα και είπα να δοκιμάσω την (S) λειτουργία του σασμάν να δω τι διαφορά έχουν οι αλλαγές σε σχέση με το (D).. ανοίγοντας το αυτοκίνητο σε εθνικό δίκτυο μετά από διόδια πράγματι οι αλλαγές ήταν τρομερές αλλά στα 130 χιλιόμετρα περίπου με πέταξε σε safe mode και με έριξε στα 80χλμ! Στα επόμενα διόδια το έσβησα και το λαμπάκι έσβησε...έκανα ένα παρόμοιο άνοιγμα με την επιλογή (D) και πήγαινε μια χαρά! Τι μπορεί να συνέβη εκείνη την στιγμή??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενδιεφερωμε για αγορά skoda Octavia 1.6 dti 2015 θέλω την άποψη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο.Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi