02 Νοεμβρίου, 2015

H NEA FABIA ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ


Δεκαπέντε χρόνια παρουσίας στην αγορά δεν συνιστούν μεγάλη ιστορία στο brand name fabia. Η Fabia δεν έχει να αντιπαραθέσει σημαντικά «διαπιστευτήρια» έναντι των εμπορικών ανταγωνιστών της, pollo και ibiza. Ωστόσο έχει να επιδείξει περίπου 3.500.000 πωλήσεις σε αυτό το χρονικό διάστημα, κάτι που της προσδίδει μια ιδιαίτερη αξία. Το supermini μοντέλο της skoda κατάφερε να διακρίνεται χάρη στα πλεονεκτήματά του, τα οποία βασίζονταν κυρίως στο πολύ καλό value for money.


H τρίτη γενιά της fabia πλέον χρησιμοποιεί όλες τις σύγχρονες εφαρμογές ενημέρωσης & διασκέδασης, διαθέτει πλέον MirrorLink και SmartGate, καθώς και τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας,Front Assistant με City Emergency Braking ή Multi-Collision Brake System. Όλα αυτά προτάσσονται τα τελευταία χρόνια από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδίως όταν πρόκειται για τη supermini κατηγορία. Επιτέλους είδαμε και την Ελληνική γλώσσα στο μενού κάτι το οποίο δεν το είχαμε στα προηγούμενα μοντέλα και κάπως αισθανόμασταν ως οι φτωχοί συγγενείς, όταν η Ελλάδα πουλάει τόσα Skoda, και είναι μια από τις εμπορικά επιτυχημένες μάρκες στην Ελλάδα.

Η κατασκευή της καινούργιας Fabia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB ωστόσο , συνδυάζονται και μέρη της παλιότερης πλατφόρμας PQ26, αυτής που υπήρχε στη δεύτερη γενιά. Αυτό επέτρεψε τη δημιουργία ενός νέου οχήματος, το οποίο είναι κατά οκτώ χιλιοστά μικρότερο σε μήκος από αυτό που αντικατέστησε (πλέον είναι οριακά κάτω από τα τέσσερα μέτρα). Το αμάξωμα της καινούργιας Fabia είναι κατά εννέα εκατοστά πιο πλατύ και κατά 3,1 εκατοστά πιο χαμηλά συγκριτικά με πριν. Σε ότι αφορά το μεταξόνιο, είναι κατά 1,9 εκατοστά πιο μακρύ. Τέλος, μεγαλύτερη είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, το οποίο πλέον είναι τουλάχιστον 330 λίτρα (15 λίτρα περισσότερα, συγκριτικά).
Στη νέα «γενιά» του μοντέλου έχει χρησιμοποιηθεί σε σημαντικό βαθμό χάλυβας υψηλής αντοχής, τόσο για να αυξηθούν η αντοχή και η δυσκαμψία του πλαισίου όσο και για να μειωθεί το βάρος του οχήματος. Σύμφωνα με τη Skoda, η καινούργια Fabia είναι ελαφρύτερη έως και 65 κιλά σε σχέση με πριν (αναλόγως της έκδοσης κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και εξοπλισμού). Να σημειώσουμε ότι η μείωση του βάρους δεν οφείλεται μόνο στον χάλυβα αλλά και στους νέους κινητήρες και στα κιβώτια ταχυτήτων, τα οποία είναι ελαφρύτερα.

Στο δια ταύτα όπως εμείς ξέρουμε...
Πολύ ωραία σχεδίαση. Σύγχρονη, χωρίς περιττές καμπύλες. Εμπρός μαύρα φανάρια από το εργοστάσιο, και πίσω μια μαύρη γραμμή περιμετρικά του φανού, δίνει άλλη αίσθηση σχεδίασης, σε όποιο χρώμα κι αν το επιλέξετε.
Στο εσωτερικό εντελώς καινούργια σχεδίαση. Νέο ταμπλό, πολύ καλά πλαστικά, αλλαγμένα τα χειριστήρια των φώτων, πιο εύκολα στην χρήση για τον Οδηγό, και έχουμε ακόμα καλύτερη και πρακτική σχεδίαση μέχρι και στους αεραγωγούς, για πιο γρήγορη ψύξη/θέρμανση και ξεθόλωμα των πλαϊνών παραθύρων.
Τιμόνι τριάκτινο πολλαπλών λειτουργιών (αναλόγως την έκδοση) και φυσικά η κεντρική κονσόλα που θεωρούμε ότι είναι στα ατού της νέας fabia διότι είναι έξυπνα σχεδιασμένη, το multimedia είναι ψηλά και ευανάγνωστο, από κάτω έχει χώρο για μικροαντικείμενα, καλό ντουλαπάκι (χωράει πράγματα) επασχεδιασμένο τεμπέλη ευτυχώς...
Έχουμε νέα καθίσματα, με νέα σχεδίαση και νέα παλέτα ταπετσαριών, ειδικά το μαύρο/μπεζ είναι απίστευτο...Για άλλη μια φορά θα πούμε ότι η νέα γραμμή της skoda ευτυχώς έχει αλλάξει, και οι ταπετσαρίες στις πόρτες είναι από πολύ καλύτεροι υλικό σε σχέση με την πρώτη γενιά fabia/octavia, κάτι το οποίο δηλώνει ποιότητα σε βάθος χρόνου.
Τέλος  στο πορτ παγκάζ υπάρχει τάξη και θέσεις για μικροαντεικέιμενα, κάτι το οποίο βολεύει...!!!
Από κινητήρες ξεκινάει από 1.0 mpi, 1.2 tsi (τον νέο tsi) 1,4 TDI και ξεκινάει από 10.800 ευρώ.
Η γνώμη μας...εξαιρετικό αυτοκίνητο, πανέμορφο και σύγχρονο. Με αυτές τις τρεις λέξεις πιστεύουμε τα είπαμε όλα.























0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr