23 Σεπτεμβρίου, 2015

#Dieselgate Παραιτήθηκε ο CEO της VW, αιχμές για κακοδιοίκηση και ξεκαθάρισμα προσωπικού


O CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας παραιτήθηκε την Τετάρτη, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το σκάνδαλο με τους κινητήρες ντίζελ. Εν τω μεταξύ η γερμανική δικαιοσύνη άρχισε σήμερα προκαταρκτική έρευνα σε σχέση με τις κατηγορίες.

O Martin Winterkorn ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι παραιτείται από την θέση του εκτελεστικού διευθυντή της Volkswagen, πέντε ημέρες μετά τις κατηγορίες των αμερικάνικων ρυθμιστικών αρχών για χειραγώγηση ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Όπως μεταδίδει το Reuters, o κ. Winterkorn δήλωσε ότι η Volkswagen χρειάζεται μια νέα αρχή και ότι η παραίτηση του θα ανοίξει τον δρόμο για την αρχή αυτή. «Η Volkswagen χρειάζεται μια νέα αρχή, όσον αφορά και το προσωπικό. Ανοίγω τον δρόμο για αυτήν την νέα αρχή με την παραίτηση μου» ανέφερε σε ανακοίνωση του.
Είχε προηγηθεί μια πολύωρη εξέταση στα κεντρικά γραφεία του γερμανικού κολοσσού από πενταμελή επιτροπή. Η Άγκελα Μέρκελ είχε ζητήσει από την εταιρεία να κινηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη.
«Είμαι σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, αλλά πάνω από όλα είμαι έκθαμβος από το ότι είναι εφικτή στον όμιλο Volkswagen μια τέτοιας έκτασης κακοδιοίκησης» σημείωσε.
Ο ίδιος τόνισε ότι πρέπει να συνεχιστεί η διαδικασία διαφάνειας και διαλεύκανσης, προσθέτοντας ότι από την πλευρά του δεν υπέπεσε εν γνώσει του σε κάποιο παράπτωμα.

Γερμανία: Ξεκινά έρευνα για την VW

Η γερμανική δικαιοσύνη άρχισε σήμερα προκαταρκτική έρευνα σε σχέση με τις κατηγορίες χειραγώγησης των τιμών των εκπομπών ρύπων σε οχήματα με κινητήρες ντίζελ του ομίλου Volkswagen, ανακοίνωσε η εισαγγελία του Μπρούνσβικ, στη βόρεια Γερμανία.

Σε αυτό το στάδιο η δικαιοσύνη θα προχωρήσει σε μια συλλογή και εξέταση όλων των πληροφοριών ενώ θα εξετάσει και αρκετές αγωγές που έχουν κατατεθεί σε βάρος του κολοσσού της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τότε που ξέσπασε η υπόθεση αυτή.

Η Volkswagen εξόπλισε με το επίμαχο λογισμικό εξαπάτησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων τους κινητήρες ορισμένων μοντέλων της για να νοθεύσει τα αποτελέσματα των ελέγχων των ρύπων.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, την ίδια ώρα η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωνε ότι ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα παραμείνει "σημαντικός πυλώνας" για την οικονομία, παρά την επιδεινούμενη κρίση που πλήττει τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, τη Volkswagen.
"Είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμα και πολύ πετυχημένη βιομηχανία για τη Γερμανία, με πολλές θέσεις εργασίας", δήλωσε η εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών κατά τη διάρκεια της τακτικής συνέντευξης Τύπου. "Είναι ένας σημαντικός πυλώνας για τη γερμανική οικονομία και δεν βλέπουμε κανένα λόγο να αμφισβητείται ότι η εξαιρετική, καινοτόμα αυτοκινητοβιομηχανία θα παραμείνει ακριβώς έτσι και θα συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική".
Η αυτοκινητοβιομηχανία, καμάρι της βιομηχανίας της χώρας, αντιπροσωπεύει σχεδόν το 20% των γερμανικών εξαγωγών και το 14% του ΑΕΠ.
(πηγή: www.euro2day.gr)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr