19 Δεκεμβρίου, 2012

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ VW GROUP ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ SKODA ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ TDI


Πάνω από ένα χρόνο τώρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων του VW group παγκοσμίως έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με την αντλία πετρελαίου. Ξαφνικά το όχημα δεν πέρνει εμπρός λόγο βλάβης στην τρόμπα. Σε πολλά Ευρωπαϊκά Forum έχει γίνει μεγάλος ντόρος για το τι συμβαίνει και τι φταίει, χαρακτηριστικά σας
αναφέρουμε πως μόνο το τελευταίο έτος 160 VW ακινητοποιήθηκαν από αυτήν την βλάβη.
Στην Ελλάδα η πετρελαιοκίνηση απελευθερώθηκε τον τελευταίο χρόνο και δεν υπάρχει σαφής αριθμός αριθμός αυτοκινήτων που παρουσίασαν αυτήν την βλάβη, μιας και τα ΤΑΞΙ συνήθως μετά την λήξη της εγγύησης επιδιορθώνονται σε εξωτερικά συνεργεία. Σε άλλες χώρες που η πετρελαιοκίνηση είναι ελεύθερη, υπάρχει σαφής αριθμός και ενημέρωση στο εργοστάσιο. Το πρόβλημα αυτό παρουσιάστηκε και σε Skoda, έγιναν οι κατάλληλες παρατηρήσεις και η Skoda εξέδωσε οδηγία (τεχνική αναφορά) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι εντελώς διαφορετικές οι έννοιες η οδηγία, η καμπάνια,η ανάκληση. δείτε εδώ τι σημαίνουν για να μην υπάρχουν παρερμηνείες.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν το αυτοκίνητο ξαφνικά δεν παίρνει εμπρός λόγο πίεσης της τρόμπας. Αυτό προκαλείται από νοθευμένο καύσιμο, καύσιμο που έχει νερό, πετρέλαιο που δεν είναι καθαρό και έχει βρομιές ή δεν είναι πετρέλαιο κίνησης.  Η συγκεκριμένη βλάβη  ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ  ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ακόμα και αν το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης.
To εργοστάσιο αναφέρει πως «Ζημιές στο σύστημα τροφοδοσίας που προκλήθηκαν από τη χρήση καυσίμου που δεν συμμορφώνεται με τα ASTM-D-975 Grade 2 S15 standards, δεν θα καλύπτονται από την εγγύηση». Δηλαδή το καύσιμο δεν ήταν κατάλληλο για την αντλία, Αναφέρεται ξεκάθαρα από τον κατασκευαστή στο βιβλιαράκι των οδηγιών του αυτοκινήτου. Το πετρέλαιο με το οποίο πρέπει να λειτουργούν οι συγκεκριμένοι κινητήρες Comon Rail πρέπει να είναι B5, δηλαδή να έχει κάτω από 5% περιεκτικότητα σε βιοdiesel (ή πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές που αναγράφονται στο βιβλιαράκι των οδηγιών) και  ξεκάθαρα αναφέρει πως οποιοδήποτε καύσιμο εκτός από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής πιθανώς να καταστρέψει την αντλία και φυσικά ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ  ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως η τρόμπα θέλει αλλαγή σε όλες τις περιπτώσεις. Η γνώμη μας είναι αν σας παρουσιαστεί τέτοιο πρόβλημα μην κάνετε πειράματα, αλλά μεταφέρεται το όχημα σας σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η οδηγία αναφέρει και τους τρόπους επισκευής ανά μοντέλο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να γλυτώσετε αρκετά χρήματα.
Ξεκαθαρίζουμε πως η οδηγία αφορά τα SKODA. Δεν γνωρίζουμε αν έχει εκδοθεί οδηγία για τα VW, AUDI & SEAT. Iσχύει για όλα τα μοντέλα με κινητήρα TDI τεχνολογίας Common Rail από το 2009 και μετά και είναι Worldwide, δηλαδή παγκόσμια.
Εμείς ως καταναλωτές και ως ιδιοκτήτες ο μόνος τρόπος να προφυλαχθούμε από τέτοιες βλάβες είναι να προσέχουμε που βάζουμε καύσιμα. Θυμίζουμε πως ένα αντίστοιχο πρόβλημα είνε παρουσιαστεί όταν είχα πρωτοβγεί οι κινητήρες FSI, λόγο ευαισθησίας στο καύσιμο. Σίγουρα δεν φταίει ο κατασκευαστής για κάτι τέτοιες βλάβες, αλλά απο την άλλη είναι δύσκολο και εμείς οι καταναλωτές να αποδείξουμε πως η βενζίνη που βάλαμε είναι νοθευμένη.

Δείτε την οδηγία εδώ

 1η δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 19/12/2012 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club πελοποννήσου.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi