10 Δεκεμβρίου, 2012

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΝΕΡΑ ΣΕ FABIA I


Πολλοί ιδιοκτήτες Fabia I & fabia Ι facelift έχουν παρατηρήσει νερά στο πίσω πάτωμα, κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού . Τα νερά αυτά προέρχονται από τις πίσω πόρτες. Κάποιοι ίσως έχουν δει την ταπετσαρία της πόρτας να έχει ποτίσει, ή να είναι βρεγμένη. Αν βγάλουμε την ταπετσαρία της πόρτας θα
δούμε ένα ασημί αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο είναι πιασμένο με πριτσίνια, και γύρο γύρο έχει ένα λάστιχο για μόνωση. Από κατασκευαστικό λάθος, και από λάθος ενίσχυση στην κάτω πλευρά τα νερά περνούν από το μονωτικό λάστιχο, "γλείφουν" το λάστιχο της πόρτας και μπαίνουν μέσα στο αυτοκίνητο. ο τρόπος επισκευής απλός.







Ανοίγουμε την πίσω πόρτα..







βγάζουμε το χερούλι που ανοίγει το παράθυρο (ακολουθεί και βίντεο)


βγάζουμε προσεκτικά τα πλαστικά από το χερούλι που τραβάμε την πόρτα. 


δείτε προσεκτικά πως βγαίνουν τα πλαστικά



 δείτε προσεκτικά πως βγαίνουν τα πλαστικά, αφού βγάλουμε το μικρό αυτό το σπρώχνουμε προς τα εμπρός.



 δείτε προσεκτικά πως βγαίνουν τα πλαστικά, με ένα σταυροκατσάβιβο λύνουμε τις βίδες από το χερούλι



με ένα λεπτό ίσιο κατσαβίδι βγάζουμε το ηχείο, προσοχή στα κλιπσάκια μην τα σπάσουμε


βγάζουμε το ηχείο



με torx λύνουμε την βίδα


με μία σπάτουλα αρχίζουμε σιγά σιγά να ξεκουμπώνουμε την ταπετσαρία.


Αν δεν έχετε πλαστική σπάτουλα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις κλασικές που έχουμε, όμως προσοχή μην κάνετε γρατσουνιές.



ανοίγουμε λίγο την ταπετσαρία, δεν χρειάζεται να την βγάλουμε από την πόρτα, με ένα ξύλο ή ένα κατσαβίδι για κόντρα κρατιέται ανοιχτή


Σε περίπτωση που ξεκολλήσουν από την ταπετσαρία τα πλαστικά κουμπώματα κολλήσετε τα με βενζινόκολα.



εσωτερική όψη της ταπετσαρίας

















βγάζουμε τα κλιπσάκια, καλού κακού ας αγοράσουμε μερικά να έχουμε, δεν είναι ακριβά και υπάρχουν στο εμπόριο, και δεν ξεχνάμε τα λαστιχάκια που έχουν.


εδώ φαίνεται η ταπετσαρία που είναι βρεγμένη


το κενό που αφήνει το πριτσίνι








εδώ βλέπουμε καθαρά από που μπαίνουν τα νερά







χρειαζόμαστε σιλικόνη ή παρπριζόκολα, είναι εξίσου καλή και αντέχει, και προτείνουμε να την βάλετε με πιστόλι. Βάζουμε γύρο γύρο όπως βλέπετε στις φωτογραφίες έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι πως έχει καλυφθεί η επιφάνεια και δεν θα μπει νερό. Την απλώνουμε καλά και αν είναι δυνατόν φορώντας ένα γάντι την σπρώχνουμε με το χέρι. Την αφήνουμε γύρο στην μισή ώρα να στεγνώσει, να τραβήξει, και μετά αρχίζουμε να δένουμε την πόρτα. Δεν ξεχνάμε να βάλουμε όλα τα κλιπσάκια με τα λαστιχάκια. μπορείτε να δείτε και το σχετικό βίντεο. Τόσο ο συγγραφέας όσο και το skoda club Πελοποννήσου ουδε μία ευθύνη φέρουν. Αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε καλύτερα να απευθυνθείτε σε έναν μάστορα.




















                                                             (πηγή youtube,briskoda,autodata)




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge