11 Αυγούστου, 2015

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ

Πολλοί φίλοι της σελίδας και του club μας, επικοινωνούν μαζί μας μέσο της "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" και μας ρωτάνε διάφορα τεχνικά θέματα ή προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Έτσι λοιπόν η ομάδα διαχείρισης του Skoda club Πελοποννήσου, και η
συντακτική ομάδα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία νέα ενότητα για να μπορεί όποιος φίλος θέλει να ρωτήσει κάτι τεχνικό, κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ή οτιδήποτε άλλο αφορά τα Skoda. Μπορείτε να στέλνετε το μήνυμα σας μέσο της "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" και η ομάδα διαχείρισης θα δημοσιεύει κάποια επιλεγμένα μυνήματα που στόχο έχουν την ενημέρωση και τον σχολιασμό από όλους μας, μιας και κάτω από το άρθρο θα μπορείτε να σχολιάζεται και εσείς.. Όσα μηνύματα δεν θα δημοσιεύονται θα απαντώνται μέσο email. Τα στοιχεία σας δεν θα δημοσιεύονται, για ευνόητους λόγους, αλλά θα παραμένουν στο αρχείο μας πάλι για ευνόητους λόγους. Στόχος μας είναι η ενημέρωση, και η συζήτηση γύρο από τεχνικά θέματα. Θα παρακαλούσαμε όσοι φίλοι θέλετε να συμμετέχετε σε αυτήν μας την προσπάθεια.θα παρακαλούσαμε να μην γίνονται διαφημιστικά σχόλια.

Μία πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση του φίλου μας Χ.Δ.


<<ΑΓΑΠΗTΟΙ ΦΙΛΟΙ. ΕΧΩ ΕΝΑ OKTAVIA TURBO 4Χ4 ΕΤΟΥΣ 2002....ΔΥΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ...ΠΡΩΤΟΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ HALTEX....ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ...ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 3622 ΕΥΡΩ ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1000 ΕΥΡΩ....ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΗΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ;;;ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ VW....ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΗΚΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ 4Χ4 ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΟ ΨΗΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΝΤΕΛΑ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ....ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΝΙ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΤΙ ΜΕ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ(ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ AYDI TT ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΗΣΤΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ.>>

 

43 σχόλια :

  1. Φίλε Χ.Δ αν μπορείς διευκρίνησε μας τι ακριβώς βλάβη σου είπαν ότι έχει πάθει ο Haldex. Είναι γεγονός πως στην Ελλάδα είναι λίγοι αυτοί που μπορούν, και έχουν την τεχνογνωσία να επισκευάσουν Haldex. Kαλό θα ήταν να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη από μία αντιπροσωπεία σοβαρή. Εκεί θέλουμε να πιστεύουμε πως θα εστιάσουν στην βλάβη του Haldex συγκεκριμένα. Για καινούργιο ανταλακτικό είναι πολλά τα χρήματα, αρκεί να σκεφτείς πως ένα octavia 4x4 καλομεταχερισμένο έχει αυτή την στιγμή 4.000 ευρώ. Aν δείς το σχεδιάγραμμα θα καταλάβεις πως τα πάντα επισκευάζονται (http://i1290.photobucket.com/albums/b534/skodaclub/haldexpena_zpsab60189b.jpg)Επίσης αν καταλήξεις στην λύση του μεταχειρισμένου ανταλλακτικού να ξέρεις πως η Skoda δίνει 6 μήνες εγγύηση για τα μεταχειρισμένα ανταλακτικά. Διασταυρωσε το καλού κακού.
    Για τα αμορτισέρ, σίγουρα το 4χ4 φοράει διαφερετικά ελατήρια΄, πιο ψηλά, αλλά δεν ξέρουμε αν τα αμορτισέρ έχουν τον ίδιο κωδικό. Μπορείς να δεις εδώ στο on line ETKA (http://elsaweb.spaghetticoder.org/)ή σε διαφορετική περίπτωση, με αριθμό πλαισίου ρώτησε στην αντιπροσωπεία αν είναι ίδιος κωδικός ή είναι διαφορετικά. Τέλος αν θέλεις να επιλέγεις εσύ το ύψος, θα συμφωνήσουμε μαζί σου στα Koni με ρυθμιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MIAΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΠΟΛ/ΣΤΕΣ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ...
      ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...
      ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ...
      ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΜΟΥΓΚΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΩΝΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΩ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΜΠΡΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ...ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ...Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ...ΥΠΕΡΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΦΑΓΩΜΑ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...ΟΛΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ...ΕΝΩ ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ....ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ;;;ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ Η ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ Η ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ Η ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ Η ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ....ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΒΛΑΒΗ....ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΡΩ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ...ΣΗΜΕΙΟΤΕΩΝ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΣ ΒΛΑΒΩΝ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΓΙΑ...ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟ 4Χ4 ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ 3 Η 4 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΡΜΑΛ ΜΟΝΤΕΛΑ...ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΓΚΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΝΕΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΜΗΚΟΣ...ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΩΔΙΚΟ ΓΙΑ 4Χ4 ( ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΓΙΑ 4Χ4 ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΛΑΘΟΣ )ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΝΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ Η ΝΑ ΤΑ ΜΙΚΡΥΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝ ΚΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BILSTEIN ( ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ )ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ...ΕΛΑΒΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ 530 ΕΥΡΩ ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ...ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΝΗΘΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ;;ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ......
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ...
      ΑΝΑΜΕΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  2. Φίλε Διονύση
    1- όσο αναφορά τους πολλαπλασιαστές υπάρχει καμπάνια από το εργοστάσιο. Αν δεν τους έχεις αλαξει και είναι οι εργοστασιακοί μπορείς να πας σε μια αντιπροσωπεία και αν το αμάξι σου είναι στην καμπάνια στους αλάζουν και τους 4 δωρεάν. Δες πανω στο μενού-τεχνικά θέματα-καμπάνιες-οδηγίες, και στην λίστα με τις καμπάνιες θα την βρεις. διάβασε την.
    2- για τα αμπορτισέρ θα συμφωνήσουμε μαζίσου λόγο της τιμής, λόγο ότι μπορείς στο μέλλον να τα επισκευάσεις, και λόγο ότι έχεις επιλογές να παίξεις με το ύψος ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνθήκες.
    3- Όσον αναφορά τον Haldex δώσε μας 2-3 μέρες, κάτι θέλουμε να διασταυρώσουμε και να σου απαντήσουμε όσο πιο έγκυρα γίνεται και μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥΣ ΠΟΛ/ΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ...( ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ )..
      ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΑΥΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ HALDEX....ΑΝ ΔΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ HALDEX ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ....
      ΓΙΑ ΤΟ HALDEX ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ....
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

      Διαγραφή
    2. Φίλε Διονύση μαλλον άσχημα τα νεα..διασταυρώσαμε αυτό που θελαμε. Το πρόβλημα που ανέφερες με τον Haldex είναι γνωστό στις αντιπροσωπείες..."σαν να φρενάρουν οι πίσω τροχοί" πας για αντικατάσταση πίσω διαφορικού κατά 70% υπάρχει όμως και ένα 30% να είναι ο εγκέφαλος, διπλοδιασταύρωσε το και εσύ ότι ο εγκέφαλος είναι εντάξι μην τυχόν και το πρόβλημα είναι εκεί. Το άσχημο είναι πως οι ανταλακτηκάδες το έχουν πάρει γραμμή αυτό με το πίσω διαφορικό και ζητάνε πολλά. Έγκυρα σου λέμε πως στην Ελλάδα κανείς δεν επισκευάζει haldex. Δυστηχώς η τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα των επισκευών απουσιάζει...Συμβουλή μας..κάνε πολύ καλή έρευνα αγοράς και αν μπορείς πάρε εγγύηση καλής λειτουργίας του ανταλλακτικού.Δυστηχώς σε αυτό το σημείο υποφέρουν τα 4χ4.

      Διαγραφή
    3. ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ HALDEX ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ...ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΕΚ ΝΕΟΥ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΚΕΤΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ HALDEX...
      ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ...ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ...ΕΝΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ SKODA ΕΝΩ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΣΤΟ OKTAVIA 4X4...ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΧΟΜΠΥ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ:
      ΑΛΑΓΗ HALDEX ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ...ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΥΜΠΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ...ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ...ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΛΑΜΠΩΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣ...ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑ ΣΥΝ 60 ΑΛΟΓΑ....ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΗΣΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΗΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ HALDEX ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ 1900 ΕΥΡΩ...
      ΘΕΩΡΩ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΟΔΙΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ...
      ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΖΩΗΣ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ...ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΑΔΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Η ΔΥΝΑΤΗ ΜΗΧΑΝΗ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΓΚΟΣ ΠΟΡΠΑΓΚΑΖ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΙΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΠΟΛΥΕΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ...
      ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΩ...
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΜΕΝΑ....

      Διαγραφή
    4. ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ HALDEX ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 1000 ΕΥΡΩ

      Διαγραφή
    5. Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με ενα Octavia 4x4 1.8T, τι κανω;

      Διαγραφή
  3. Διονύση η τιμές είναι σε λογικά επίπεδα, δεν μπορούμε να πούμε οτι είναι υπερβολικές, βέβαια δεν έχουμε εικόνα του κόστους του Haldex μετασειρισμένου αλλά για να το λές πάει να πεί οτι το έχεις ψάξει. Αν σε όλα αυτά πάρεις γραπτή εγγύηση, ξαναλέμε γραπτή τότε πιστεύουμε πως είναι μία καλή ανάσα για το αυτοκίνητο, με προοπτική να το κρατήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. paidia gia sas ..... exo kai ego paromio problima me to haldex se octavia 4.
    se mana omos den einai monima kolimeno alla pote pote paroysiazete to kolima toy piso diaforikoy apo stash kai otan kobo para poli to timoni. den exo katalabei pote (kato apo pies synthikes)to paroysiazei pantos den einai panta.
    kapoio synergeio moy eipe oti moy balan latho ladia sto haldex (lathos xroma sto solinario)giati ligo meta tin allagi filtroy kai ladion arxise na to paroysiazei. skerei kanei tipota gia aytyo ? eyxaristo !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ακριβως το ιδιο θεμα. Τι κανουμε;

      Διαγραφή
  5. επισεις θε ηθελα να αναφερω και κατι ακομα.Στο δικο μου octavia 4 1.8 4x4 το haldex κολαει οπως προανεφερα μονο οταν το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο και βαλο μπρος να φυγο με στριμενο το τιμονι.Μετα αφου παω 100 μετρα ειναι οκ.Ασχετα αν το τιμονι ειναι στριμενο η οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το γεγγονός ότι μετά απο 100 μέτρα στρώνει, σημαίνει πως διαβάζει ο εγκέφαλος και δεν βρίσκει σφάλμα, και επανέρχεται στην φυσιολογική του λειτουργία. Το δικό σου πρόβλημα είναι καθαρά ο εγκέφαλος του Haldex. Εχεις αλάξει λάδια ? τώρα έβαλες τα σωστά ? η γνώμη μας είναι να επισκευτείς μια αντιπροσωπεία, που να ξέρει απο haldex, και να του ρίξουν μια ματιά πριν το πρόβλημα μεγαλώσει και θες ολόκληρο διαφορικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. paidia gia sas kai pali.... eimia o dimitris (anonimos) me to problhma sto haldex poy anefera pio pano...
    loipon, meta apo poly taleporia se synergeia, alloi legane fteei to ladi (to allaxa) alloi fteei to diafotiko, h to haldex, h to ecu toy haldex, kai oloi to idio poihma apo 1000 eos 150O euro, apofasisa na asxolitho monos moy.
    loipon to problhma einai sto ecu toy haldex (to legomeno egkefalaki toy haldex).
    oloi lene me ayto de mporeis na kaneis tipota. mono metaxeiro peripoy 700 euro.
    lathos .... to lineis ma prosoxi to katharizeis kai malon tentoneis kai ligo to elatirio poy exei mesa, giati exei xalarosei. to sosto bebea tha htan na to allaxeis (alla poy na breis tetoio pragma, ase poy de xereis poso skliro htan kainoyrio).
    mporo na po kiala .... gia opoion endiaferetai ... asxolithika para poly.
    kai mia erotish. ola ayta ta haldex poy ta synergeia antikathistoyn poy pane? ego pantos de mporesa na bro kanena. oyte egkefalaki. an exei kanenas kai thelei na bohthisei oxi mono emena alla oli th parea (haldex)as afeisei mhnyma. problepo oti pali tha exo problhma kai ego giati den mporo na kano sygkrish. eyxaristo gia thn apanthsh stis 21-1-13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ηθελα περισσοτερες πληροφοριες αν μπορεις???

      Διαγραφή
    2. Κι εγω θα ηθελα πληροφοριες αν μπορεις

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα και από εμένα "καμένο" και πάρα λίγο μακαρίτη από το haldex.Πάμε εν συντομία από την αρχή.Έχω στη κατοχή μου ένα scout 2.0 fsi το οποίο πήγε για σέρβις στις περίπου 63000 χλμ σε συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο αλλά σύμφωνα με τις συστάσεις πολύ καλό. Μεταξύ άλλον αλλάχτηκε και το λάδι στο διαφορικό.και από εκεί ξεκίνησε το χάλι το οποίο κατέληξε σε σπάσιμο του καβουκιού διαφορικού εννοείται θραύση γραναζιού μετάδοσης μπλοκάρισμα πίσω τροχών και τετακιέ στην εθνική Κορίνθου- Αθήνας ευτυχώς χωρίς τραυματίες ή θύματα άλλων αλλά και των οικείων μου.Τώρα προς ώρας άκρη δε βγάζω με τον εν λόγω μηχανικό πάω Βιαμαρ για τα λοιπά.και θέτω το ερώτημα ΠΟΣΟ???please help....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω..αγαπητε φιλε εισαι πολυ τυχερος που δεν εγινε τιποτα χειροτερο, ειδικα αν ειχες παιδια στο αυτοκινητο. Αφου δεν εγινε τιποτα χειροτερο μην στεναχωριεσαι, τα σιδερα φτιάχνονται. Πολλοι απο εμας που καηκαμε απο τα εξω συνεργεια και ξαναγυρισαμε στην αντιπροσωπεια, σε καταλαβαινουμε απολυτα. Εσυ τωρα λογο της ζημιας αναγκαστικα θα αλαξεις ολο του συστημα κομπλε. Αν καταφερουν και βρουν ενα μεταχειρισμενο θα εισαι τυχερος αλλα και παλι ειναι δυσκολο. Υπολογισε απο 1500 ευρό και πάνω (χονδρικά διοτι δεν ξερουμε τι ακριβως θα αλαχτει, τι εργασια θα χρεωθει) Ενοήτε πως σου συστήνουμε και εμείς την λυση της αντιπροσωπειας για να εχεις εγγυηση, σωστη εργασια, και ενα ρημαδι χαρτι, ετσι ωστε να μπορεις να αποδειξεις τα παντα. Τιμη που θα σου δωσει το συνεργειο της Βιαμαρ δεν μπορουμε να ξερουμε ουτε να κανουμε κατι. Εμεις ως Skoda Club Πελοποννησου (τα εγγεγραμενα μελη)εχουμε μια εκπτωση 20% σε ανταλακτικα και εργασια απο την Skoda Interauto, που ειναι μια απο τις μεγαλυτερες αντιπροσωπειες, εκει μπορουμε να σε περασουμε με την εκπτωση των μελων μας και να γλιτωσεις καποια χρηματα.

      Διαγραφή
  9. Έχω δει σε αρκετά site ότι σε octavia 1.8 tsi με κοινό σημείο τα χλμ (65000-70000) και το χρόνο ζωής (3-4) εμφανίζεται πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές (αρχική διάγνωση) και καταλήγει σε καδένα (συγχρονισμός, δόντι κτλ). Επειδή ανήκω και εγώ πλέον σε αυτήν την κατηγορία, γνωρίζεται τίποτα σχετικά για καμπανια, οδηγία κοκ; Σε εμένα η 1η διάγνωση πολλαπλασιαστές ή μπουζί (αλλαγή μπουζί) και 2η καδένα (δόντι). Και οι 2 σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία διαφορετικών πόλεων. Διακοπές 2 εβδομάδων για τα συνεργεία οπότε το όχημα στο τάκο... μέχρι να κατέβει η μηχανή για έλεγχο καδένας.
    ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΠΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχικό:31 Ιουλίου 2013
      Τελικά το όχημα δεν ήταν σε καμπάνια! Αλλάχθηκαν: καδένα,οδηγοί,τενωντήρας και καθρέπτης! Περαστικά μου... Τώρα πάω μάλλον για εκκεντροφόρο (:!)... Και είναι μόλις 4 ετών! Στο μεταξύ, για ενημερωσή σας, στο site skoda έχει σύνδεσμο αν υπάρχει καμπάνια ανάκλησης για το όχημα:/h**p://www.skoda.gr/service/recall_campaign/

      Διαγραφή
  10. Aγαπητε βασιλη, υπαρχει καμπανια (15D9) για την καδενα. Αλλα και για πολλαπλασιαστες σε καποια μοντελα. Τις καμπανιες και τις οδηγιες μπορειτε να τις δειτε ολες στο site μας στην κεντρικη σελιδα, πανω στο μενου που λεει "τεχνικα θεματα"-"καμπανιες-οδηγιες" εκει δημοσιευουμε ολες τις καμοανιες και τις οδηγιες-ειναι αρκετες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΠΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος ενός Roomster 1.2 Tsi 77Kw που το αγόρασα καινούριο το 2010. Εδώ και μερικούς μήνες κατά την εκκίνηση του κινητήρα ακούγεται το γνωστό κροτάλισμα της καδένας χρονισμού το οποίο διαρκεί ένα με δυο δευτερόλεπτα, χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί καμία ενδεικτική λυχνία στον πίνακα ελέγχου του αυτοκινήτου. Για την ιστορία το αυτοκίνητο έχει 51.572 χλμ τη στιγμή αυτή κι έχει υποβληθεί στην εφαρμογή της καμπάνιας 24W6 περί ρυθμιστή πίεσης turbo.

    Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον αντιπρόσωπο που εξυπηρετεί το αυτοκίνητο μου είπε ότι μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή καδένας χρονισμού την οποία και θα επιβαρυνθώ εγώ. Στο σημείο αυτό για να είμαι δίκαιος απέναντί του, μου τόνισε ότι θα πρέπει να ακούσει ο ίδιος τον ήχο για να είναι σίγουρος και να μπορεί να μου δώσει διάγνωση.

    Επειδή μετά από δώδεκα χρόνια και τρία αυτοκίνητα Skoda, τα οποία εξυπηρετούνταν και εξυπηρετείται και το τελευταίο αποκλειστικά από αντιπροσωπείες Skoda, πάντα εντός των προκαθορισμένων από το εργοστάσιο διαστημάτων και αποκλειστικά με ανταλλακτικά από το δίκτυο της εταιρείας, με επιπλέον δεδομένο ότι το αυτοκίνητό μου δεν εμπίπτει στην οδηγία 15D9 περί καδένας χρονισμού υπάρχει η πιθανότητα να κληθώ να πληρώσω για ένα πρόβλημα το οποίο έχει προκληθεί από σφάλμα παραγωγής, πραγματικά θα ήθελα να ρωτήσω γιατί πρέπει να πληρώσω την αστοχία, αβλεψία, απροσεξία της γραμμής παραγωγής;

    Γιατί θα πρέπει να πληρώσω για ένα πρόβλημα το οποίο προκλήθηκε από ένα ανταλλακτικό το οποίο στο Self Study Program του 1.2Tsi (TFSI κατά την Audi) αναφέρεται ως lifetime και δεν υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία συντήρησής του;

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (Συνέχεια από προηγούμενο)
    Γιατί θα πρέπει να έχω το άγχος της επερχόμενης καταστροφής του κινητήρα μου, που μου διαταράσσει την ποιότητα της ζωής και της καθημερινότητάς μου; Γιατί η εταιρεία που την τίμησα και της έχω αποπληρώσει στο ακέραιο την αξία που όρισε προκειμένου να αποκτήσω το αυτοκίνητο μου φέρεται κατ' αυτόν τον τρόπο, κάνοντάς με να σκέφτομαι ότι έχω εξαπατηθεί κι ότι έχω κάνει τελείως λάθος επιλογή που αποφάσισα να συνεχίσω και με τρίτο αυτοκίνητο τη στήριξή μου προς την εταιρεία; Γιατί αισθάνομαι ότι η εταιρεία μου παρέδωσε ένα προϊόν το οποίο δεν πληροί της προϋποθέσεις για τις οποίες εγώ πλήρωσα το αντίτιμο;

    Σε ποιο σημείο από τα παραπάνω υπάρχει η καινοτομία η οποία ήταν και είναι η διαφημιστική βάση της εταιρείας;

    Αν πραγματικά υπάρχει μια λογική απάντηση σε όλα τα παραπάνω πολύ θα ήθελα να την μάθω, ειδικά όταν σε συνάδελφό μου κάτοχο VW Golf V 1.4 Tsi του 2006 και με 102.000 χλμ η VW του άλλαξε προ μηνός τον κινητήρα με καινούριο και χωρίς καμία απολύτως χρέωση γιατί παρουσίασε πρόβλημα σε κύλινδρο.

    Λυπάμαι που γράφω όλες αυτές τις σκέψεις μου, αλλά αισθάνομαι πάρα πολύ δυστυχισμένος, όχι από το πρόβλημα, αλλά από το πως θα μου συμπεριφερθεί η εταιρεία. Ειδικά όταν σκέφτομαι ότι το πλυντήριο μου έχει εγγύηση 10 ετών για το inverter direct drive μοτέρ που διαθέτει. Τουλάχιστον η κατασκευάστρια εταιρεία του πλυντηρίου είναι σίγουρη για το προϊόν που παράγει, σε αντίθεση προφανώς με τη Skoda η οποία υστερεί κατά πολύ σε χρόνο εγγύησης από ανταγωνίστριες αυτοκινητοβιομηχανίες που θεωρεί ότι είναι ανώτερή τους.

    Σας αναγνωρίζω ότι καμία υποχρέωση δεν έχετε απέναντί μου για να μου απαντήσετε, μιας και προφανώς δεν είστε η Skoda, όπως αναγνωρίζω ότι η απάντηση που μου έδωσε ο αντιπρόσωπος που του εμπιστεύομαι το αυτοκίνητο (και κατ' επέκτασιν την ασφάλεια τη δική μου και της οικογένειάς μου) προφανώς δεν προέρχεται από αυτενέργεια αλλά ακολουθεί συγκεκριμένη εταιρική πολιτική.

    Μια πολιτική η οποία κατά την προσώπική μου άποψη είναι απαράδεκτη και φυγόπονη, ειδικά όταν για το συγκεκριμένο ζήτημα της καδένας χρονισμού έχει πλημμυρίσει το διαδίκτυο.

    Λυπάμαι αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ πια να συστήσω σε κανέναν να πάρει Skoda λόγω αυτής της πολιτικής και επιπλέον δέχομαι και τις επικρίσεις των συγγενών, φίλων και συναδέλφων που μου πρότειναν να μη συνεχίσω να είμαι κάτοχος αυτοκινήτου Skoda.

    Εννοείται πως μετά από την επίσημη διάγνωση και σε περίπτωση που όντως χρειαστεί να αλλαχτεί η καδένα χρονισμού του αυτοκινήτου μου, που έχω την αίσθηση ότι θα χρειαστεί, και πρέπει να καλύψω εγώ τα έξοδα αυτής της αλλαγής θα επικοινωνήσω με το εργοστάσιο για να ρωτήσω τη δική τους άποψη και να είστε σίγουροι πως θα σας ενημερώσω.

    Ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου προσφέρετε να εκφράσω τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου, σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα και το 2014 να χαρίζει υγεία σε εσάς και τους αναγνώστες σας.

    Ε. Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητε φιλε Ε.Γ. Χαιρομαστε ιδιαιτερα για τα οσα γραφετε. Εδω, στο site μας ο καθεενας εχει ελευθερο βημα να πει οτι θελει και να βοηθαμε και εμεις οσο μπορουμε. Δεν γνωριζουμε σε πια πολη ειστε, και ποιος αντιπροσωπος σας το ειπε αυτο. Και εμεις πιστευουμε απο τα λεγωμενα σας οτι μαλλον θελει καδενα. Σας συμβουλευουμε να πατε στον αντιπροσωπο, να κανει διαγνωση. μολις κανει την διαγνωση, θα του πειτε να στειλει DIS ειδικη εκθεση στην Βιαμαρ. Η Βιαμαρ θα επικοινωνησει με το εργοστασιο. Αν δεν το κανει αυτο ο αντιπροσωπος, σας συμβουλευουμε να παρετε τηλεφωνο στα κεντρικα της Βιαμαρ και να ζητησετε να μηλησετε με τον διευθυντη εξυπηρετησης πελατων, και να του πειτε το προβλημα. Με την ευγενεια κερδιζουμε παντα. Ειμαστε σιγουροι πως αν ακολουθησετε αυτη την διαδικασια θα γλιτωσετε αρκετα χρηματα. Επιτελους καποια στιγμη οι αντιπροσωποι πρεπει να κανουν την δουλεια τους. Ακολουθηστε την διαδικασια που σας ειπαμε και θα χαρουμε να μας ενημερωσετε για νεοτερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αξιότιμοι κύριοι,

    Σας ευχαριστώ πολύ για την αμεσότατη απάντηση σας, απλά να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο αντιπρόσωπος που παρακολουθεί το αυτοκίνητο μου είπε ότι πρέπει να γίνει αυτή ακριβώς η διαδικασία που περιγράφετε στην απάντησή σας. Γι' αυτό κι έγραψα ότι του αναγνωρίζω πως ότι μου απαντά δεν είναι δική του θεώρηση αλλά πολιτική της εταιρείας. Άλλωστε αν δεν τον εμπιστευόμουν δεν θα συνέχιζα να είμαι πελάτης του. Πόλη και αντιπροσωπεία ως εκ τούτου δεν έχουν και πολύ σημασία επί του παρόντος.

    Το ζήτημα μου είναι γιατί πρέπει να πληρώσω έστω κι ένα ευρώ για ένα τμήμα του κινητήρα μου που είναι γνωστό πλέον ότι στα αυτοκίνητα του 2010 έχει παρουσιάσει πρόβλημα σε όλο το VAG group, είναι ένα εξάρτημα το οποίο υποτίθεται πως έχει διάρκεια καλής λειτουργίας όσο και ο κινητήρας του αυτοκινήτου, τα 52.000χλμ είναι εξαιρετικά μικρός χρόνος ζωής ενός κινητήρα που συντηρείται όπως ο κατασκευαστής ορίζει κι επιπλέον δεν υπάρχει καμία απολύτως προβλεπόμενη και σε τακτά διαστήματα εργασία που πρέπει να γίνει προκειμένου να διατηρηθεί το συγκεκριμμένο εξάρτημα σε καλή κατάσταση.

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν κληθώ να πληρώσω έστω κι ένα ευρώ τότε η συγκεκριμένη πολιτική είναι αποποίηση ευθύνης και λυπάμαι που το λέω αλλά αισθάνομαι εξαπατημένος, υπό την έννοια ότι έχω πληρώσει για μια καινοτομία την οποία όχι μόνο δεν απολαμβάνω αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να κληθώ να την πληρώσω επιπλέον.

    Για την ιστορία αναφέρω ότι στο αυτοκίνητο έχουν αντικατασταθεί οι δύο καθρέπτες των θυρών, ο συμπιεστής του a/c και επιδιορθώθηκε διαρροή λαδιού από το δοχείο συγκέντρωσης αναθυμιάσεων. Όχι και πολύ καλά για ένα καινούριο αυτοκίνητο, άσχετα αν οι παραπάνω βλάβες καλύφθηκαν από την εγγύηση όσο αυτή ίσχυε.

    Επαναλαμβάνω ότι ο αντιπρόσωπός μου δεν φταίει κάπου, όπως πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι επαγγελματίες αν κρίνω από τα λεγόμενα φίλων κατόχων Skoda που βρίσκονται σε άλλες περιοχές από τη δική μου.

    Μάλλον η Skoda ως εταιρεία πρέπει να κάνει κάποια προσαρμογή στον τρόπο που μας αντιμετωπίζει ως πελάτες, αλλά και τιμολογιακά γιατί βλέπω να επιστρέφει εκείνη η μαύρη εποχή που ελάχιστοι προτιμούσαν την εταιρεία.

    Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα, βήμα, απάντηση, συμβουλές. Καλές γιορτές και εις το επανειδίν.

    Ε.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ OCTAVIA 5 MPI 1.6. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ TPMS, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΗ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα ειμαι κατοχοσ οκταβια 2000 μοντελο μεχρι στιγμησ κανενα θεμα περα απο τα σερβισ πολλη ευχαριστημενοσ αλλα εχει 3 μερεσ καθωσ γυριζα σπιτη σε μια στροφη πηρα μια πετρα απο κατω κ εσπασε τ καρτερ κ κολλησε η μηχανη παω για αλλη καμια βοηθεια τι να κανω ευχαριστω χρηστοσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλε αφου κολησε η μηχανη, απλα την αλαζεις. δεν εχεις αλλη επιλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σήμερα μετά από πολύ καιρό κάνοντας όπισθεν με το Octavia 4 μου 4Χ4 ακούστηκε ένας δυνατός μεταλλικός ήχος από το πίσω μέρος σαν κάτι να πάει να σπάσει (έμοιαζε και με ήχο που κάνουν οι ντίζες του χειροφρενου) με απότομο φρενάρισμα τροχών αλλά και πτώση στροφών του κινητήρα. Το περίεργο είναι ότι συνεχίστηκε και αφού έβγαλα ταχύτητα σαν να συνεχιζε η εμπλοκή στον πίσω άξονα. Προσπάθησα να εντοπίσω το πρόβλημα βάζοντας άλλον να το οδηγήσει αργά και κοιτώντας το πίσω μέρος χωρις να μπορεσω να βγάλω άκρη. Επειδή φοβήθηκα μήπως κάνω ζημιά μετακινοντας το, αφησα το αυτοκίνητο για 5-6 ώρες και όταν το πήρα να φύγω δεν επαναληφθηκε το ίδιο. Έχω προβληματιστει πολύ με το πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι πλέον το αυτοκίνητο χωρίς την επισκευή του συγκεκριμένου προβλήματος ψάχνω κάποιον που να γνωρίζει τι ακριβώς χρειάζεται να κάνω. Ο μηχανικός μου δεν το εντόπισε ποτέ, όσες φορές του το είπα. Ψάχνω κάποιον που να έδωσε οριστική λύση στο πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη. Γι αυτό ζητώ κ τη βοήθεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 1- Το καλο σεναριο - Αν το ειχες καιρο σε ακινησια, πιθανον να ειχαν κολησει τα τακακια με την δισκοπλακα, και οταν πηγες να ξεκινησεις εκανε αυτο το θορυβο, λογο σκουριας που ειχε πιασει η δισκοπλακα, και αφου το τσουλησες λιγο καθαρισε η δισκοπλακα και τελος. 2- Το κακο σεναριο το οποιο απευχομαστε - το διαφορικο σου σιγφα σιγα σε αποχαιρετα. Καποια στιγμη θα αρχισει να κανει θορυβο. οσο δεν σε ενοχλει μην το ενοχλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν έχει να κάνει με τακάκια κ ακινησία...Είναι κάτι που το κάνει σπάνια αλλά σε τρομάζει ο θόρυβος κ το μπλοκάρισμα της κίνησης. Κι αν αυτό γίνει σε ευθεία με πολλά χλμ? Δεν ενέχει κίνδυνο? Η απλά είναι μια δυσλειτουργια του controller του Haldex?

      Διαγραφή
  20. Aφου στο κανει σπανια, ειναι δυσκολο να εντοπιστει, μπορει να ειναι το διαφορικο, μπορει να ειναι ο εγκεφαλος. Πρεπει να πατε ψαχνωντας και σιγουρα πρεπει να το ακουμπησει καποιος που τους εχει δουλεψει τους haldex. Για θεσσαλονικη δεν εχουμε κατι υποψιν μας, ομως μπορουμε να σας προτενουμε να το πατε στην Κατερινη στην skoda Κωσταντινιδης η στον Αναγνωστοπουλο στην Ξανθη, που τα δουλευουν χρονια τα skoda.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα σας και καλη χρονια.Εχω ενα scoda scout 4 επι 4 1.8 βενζινη τουρμπο του 2010 μοντελο.Σημερα μου συνεβηκε το εξης.Οταν εφτανα στις 2700-2800 στροφες το αυτοκινητο γονατιζε δεν πηγαινε παραπανω στροφες αλλα μεχρι τις 2700 ολα πηγαιναν ρολοι.Το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο και μετα απο ελενχο που του εκανε διαπιστωσε οτι φατει ο αισθητηρας.Βεβαια δεν μου ειπε ποιος αλλα το κοστος ηταν υψηλο μαζι με τα εργατικα.Αν βοηθησα στο προβλημα του αυτοκινητου θα ηθελα να μου πειτε ποιος αισθητηρας θα χαλασε για να κανω την αγορα εγω καθως και την τοποθετηση γιατι οπως μου ανεφεραν ειναι πανευκολο να αλλαχθει.Σας ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ποιος αοσθητηρας σας ειπε ο ηλεκτρολογος οτι χαλασε? κωδικος σφαλματος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο είναι Skoda Octavia 4 1600cc 2002 όταν είναι ζεστό το αμάξι από της 2,500εως3000 χιλιάδες στροφές μου κάνει κενά στο αμάξι σε όλες τής ταχύτητες ,άλλαξα των βαλβίδα G καθάρισα την πεταλούδα τα σολινακια που πάνε στο καλμπυρατερ και το εστ.Lτο πρώτο. Αλλά όταν βγάζουμε το καλώδιο που συνδέεται με την βαλβίδα G δεν κάνει τίποτα από αυτά τα κενά και δεν το βγάζει το πρόβλημα στο στο εγκέφαλο τι μπορεί να είναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα! Εχω Octavia 5 1.8Tsi 2008 μοντελο.Μου έκανε Ένα θόρυβο δεξιά μεριά γκαπ όταν πήγαινα σε δρομο με πολλές ανωμαλίες.άλλαξα αμορτισέρ βάσεις αμορτισέρ Και ζαμφορ. Αλλά ο ήχος παραμένει. Μπορεί να μου πει κάποιος τί συνέβαινε? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο θεωριες μπορουμε να πουμε...δεν εχει νοημα. Πρεπει να το πας σε συνεργειο

      Διαγραφή
  26. Καλησπερα πηρα προσφατα ενα skoda scout 2010.βγαζει ενα τρεμουλο και ακουγεται σφυριγμα απο πισω μετα τα 100 χιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ....ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ OCTAVIA5 TDI 2.0 TOY 2007 ΜΕ 200.000 ΧΙΛ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ TURBO LAG ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ....ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. στα καλα καθουμενα να δεις διαφορα κατι παιζει. Επισκευη στην τουρμπινα εχεις κανει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr